|
|
|
|---|---|
|
En fågel viskade i örat att ESS skaffat en underleverantör i Sundsvall som kommer sälja och montera deras kompressorsatser och directflash enheter :) Återkommer med mer info! | |
|
Grymt! Hemsida, priser? |
|
|
Hemsidan kommer upp så vitt jag vet i dagarna, håll utkik på annonser här på autopower.se det ska visst komma en banner med länk osv. Priserna är detsamma som på ESS hemsida, dvs dagsaktuell dollarkurs omvandlat i svensk valuta + moms. Jag gillar ESS TUNING :) |
|
| Vilken firma? Motornord? | |
|
Nej inte Motornord, JAWS Motorsport AB Jag gillar ESS TUNING :) |
|
|
Sundsvall? Du e de fan så mycket närmare till Norge :) "Riktiga män kör diesel" |
|
| Gävle,Söderhamn,Hudiksvall,Sundsvall,Härnösand,Övik,Umeå,Piteå,Luleå har tex närmare till Sundsvall i Sverige än ESS´s lokaler i Norge ;) | |
|
göteborg , malmö , halmstad , helsingborg , jönköping , varberg , kungsbacka borås , karlstad , lund , trelleborg , skövde , ljungby har närmre till ESS i norge ... tänkte bara påpeka det |
|
|
TigerDejan: Det finns alltid någon som är närmare A än B, den andra poängen är att svenska kunder ska känna trygghet, möjlighet till delbetalning och slippa betala 55kr för en marabou choklad på statoil i norge ;) Skämt o sido det är smidigt och åka till Aremark och servicen på plats är mkt bra. www.jawsmotorsport.se |
|
|
Stockholm är den givna platsen för en svensk representant, här finns flest bilar och mest pengar! |
|
|
...och mest bilköer och ingen riktig motorbana. ;-) |
|
|
steaman: tittar man på vad JMS/ESS säljer i form av tex directflash enheten så kan man bo på månen ;) det är en DIY produkt och tanken är att kunden själv ska kunna tanka i och ur sin programvara Men visst håller jag med dig, Stockholm är huvudstaden med störst kundunderlag (konstigt att Koenisegg inte ligger där) www.jawsmotorsport.se |
|
|
Jönköping är annars en strategiskt bra plats för många.... :) Mvh. Richard |
|
|
Om du vill ha något annat en standard är det bättre med att bilen finns på plats. Att lägga sitt Sverigekontor i obyggden är obegripligt om det inte är trimning av John Deere! |
|
|
steaman: Om det är ESS du syftar på med "Sverige Kontor" så är JMS återförsäljare av deras produkter med monteringsauktoritet. www.jawsmotorsport.se |
|
|
Jag glömde skriva att det är således inget rent "ESS" företag utan ett eget AB med många andra produkter oxå. www.jawsmotorsport.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.