AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
6.945

ESS Tuning i Sverige

Visa användare
147
Vision79
E60 M5 -08

JAWS MOTORSPORT EDITION
En fågel viskade i örat att ESS skaffat en underleverantör i Sundsvall som kommer sälja och montera deras kompressorsatser och directflash enheter :)

Återkommer med mer info!
Grymt!

Hemsida, priser?
Visa användare
147
Vision79
E60 M5 -08

JAWS MOTORSPORT EDITION
Hemsidan kommer upp så vitt jag vet i dagarna, håll utkik på annonser här på autopower.se det ska visst komma en banner med länk osv.

Priserna är detsamma som på ESS hemsida, dvs dagsaktuell dollarkurs omvandlat i svensk valuta + moms.

Jag gillar ESS TUNING :)
Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
Vilken firma? Motornord?
Visa användare
147
Vision79
E60 M5 -08

JAWS MOTORSPORT EDITION
Nej inte Motornord, JAWS Motorsport AB

Jag gillar ESS TUNING :)
He
1.208
Herr.Bayer
Audi A6 TDI -2012
Sundsvall? Du e de fan så mycket närmare till Norge :)

"Riktiga män kör diesel"
Visa användare
147
Vision79
E60 M5 -08

JAWS MOTORSPORT EDITION
Gävle,Söderhamn,Hudiksvall,Sundsvall,Härnösand,Övik,Umeå,Piteå,Luleå har tex närmare till Sundsvall i Sverige än ESS´s lokaler i Norge ;)
Ti
534
TigerDejan
Bmw 325D E90 LCI Edition Sport -11
ESS Tuning Custom Stage 2
göteborg , malmö , halmstad , helsingborg , jönköping , varberg , kungsbacka borås , karlstad , lund , trelleborg , skövde , ljungby har närmre till ESS i norge ...

tänkte bara påpeka det
Visa användare
147
Vision79
E60 M5 -08

JAWS MOTORSPORT EDITION
TigerDejan: Det finns alltid någon som är närmare A än B, den andra poängen är att svenska kunder ska känna trygghet, möjlighet till delbetalning och slippa betala 55kr för en marabou choklad på statoil i norge ;)

Skämt o sido det är smidigt och åka till Aremark och servicen på plats är mkt bra.

www.jawsmotorsport.se
st
3.454
steaman
BMW 530i Xdrive -2017
Mercedes 350 GLE -2015
BMW X3 Xdrive30d -2011
Stockholm är den givna platsen för en svensk representant, här finns flest bilar och mest pengar!

Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
...och mest bilköer och ingen riktig motorbana. ;-)

Visa användare
147
Vision79
E60 M5 -08

JAWS MOTORSPORT EDITION
steaman: tittar man på vad JMS/ESS säljer i form av tex directflash enheten så kan man bo på månen ;) det är en DIY produkt och tanken är att kunden själv ska kunna tanka i och ur sin programvara

Men visst håller jag med dig, Stockholm är huvudstaden med störst kundunderlag (konstigt att Koenisegg inte ligger där)

www.jawsmotorsport.se
ri
1.027
richo
Tesla P85+ -14
318-88 350i(S62b50) Busbil
Jönköping är annars en strategiskt bra plats för många.... :)

Mvh. Richard
st
3.454
steaman
BMW 530i Xdrive -2017
Mercedes 350 GLE -2015
BMW X3 Xdrive30d -2011
Om du vill ha något annat en standard är det bättre med att bilen finns på plats.

Att lägga sitt Sverigekontor i obyggden är obegripligt om det inte är trimning av John Deere!

Visa användare
147
Vision79
E60 M5 -08

JAWS MOTORSPORT EDITION
steaman: Om det är ESS du syftar på med "Sverige Kontor" så är JMS återförsäljare av deras produkter med monteringsauktoritet.

www.jawsmotorsport.se
Visa användare
147
Vision79
E60 M5 -08

JAWS MOTORSPORT EDITION
Jag glömde skriva att det är således inget rent "ESS" företag utan ett eget AB med många andra produkter oxå.

www.jawsmotorsport.se
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.