AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
734

Elcab slutat funka på E46

Hej,

Hoppas ni förstår mitt danska inlägg här:.

I morges fik jeg den brillante idé at tage taget ned, da jeg skulle til bageren. Det er sædvanligvis pragtfuldt på en frostklar vinterdag, hvis man er klædt på til formålet...

Men - I morges kørte vinduerne blot ned, taget kørte halvt op, og så stoppede motoren med at køre, uden at klappen bag havde bevæget sig. Når jeg trykker på knappen der skal kører taget op, kører motoren, men ingenting sker. Jeg har prøvet før, hvor man skulle slukke motoren og starte den igen - men det var i en situation, hvor jeg var nødt til at rulle, mens taget var på vej op eller ned. Som om computeren på en eller anden måde var gået i sort og skulle rebootes.

For at gøre ondt værre, så kan jeg via min tyske instruktionsbog ikke finde ud af, hvordan jeg får lukket taget manuelt. Men - det helt store problem er, hvad der er galt? Min egen teori er, at der er smeltet noget sne tidligere, at det så er frosset her i nat i megafrosten og på en eller anden måde får noget til at sidde fast. Og motoren derfor ikke kører.. Er der nogen, der har andre teorier? Har lige skiftet servopumpe, bærearm, fået den ene side malet, skiftet en dør pga. et uheld (det tog 1,5 måned) - og min tålmodighed er ikke så stor lige pt..

Mvh.

CJ
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.