AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
2.068

Vilken kabelstam till eftermonterad 16:9 Nav E46 M3 ?

Tja!

Har skaffat mig en E46 M3 som jag ska stoppa i stora 16:9 Naven i, har läst runt lite på olika forum och jag har förstått att man på BMW ska kunna köpa en speciell kabelstam som är "Plug and Play" bara att koppla in i den befintliga stammen, detta är till just för eftermontering av navigation.

Nu till problemet, det finns tydligen en massa olika kabelstammar att välja mellan, är det någon här som kan hjälpa mig att få fram rätt nummer ?

Har kollat realoem samt bmwfans kataloger, men jag hittar bara kompletta kabelstammar . .

Bilen är en M3 E46, tillverkad Januari eller Februari 2004, med Harman Kardon stora ljudpaketet med cd växlare

All hjälp uppskattas, har inte ringt BMW och kollat ännu, vänder mig till er först, gillar inte att ringa och krångla :P

// MVH
Hej jag söker samma kablar, jag ser att du fick hjälp med din fråga :D
Skämt å sido, tänkte bara kolla om du löst problemet för jag sitter i samma sits.
Visa användare
16
Dnaiel
535iA -00
Vilken kämpe :) Ville bara inflika att om du inte har ringt till BMW så kanske du borde testa det?
Haha, jag var nere hos dem idag över disk, killen som satt på reservdelar kunde inte hitta nått och bad mig komma imorgon eller ringa. Det känns som att man är först i världen med att eftermontera en navi :O
Sc
147
Scarface
530I M-Sport 2003
M550i 2018
Kolla på bimmernav, kan kanske vara till hjälp!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.