|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har en 116i -04 , tänkte kolla om det är någon som vet ifall det går att eftermontera armstöd. Det känns ju som att det inte ska va nå större problem ... | |
|
Jag undersökte samma sak när jag köpte min och jag minns inte om det var 16000 ca eller 4800 ca, men eftersom jag känner BMW rätt bra så tror jag det var det senare. Det var 6-7 komponenter man skulle ha om jag minns rätt. Dock så har jag faktiskt vant mig vid att inte ha det, och 1-serien är ju rätt kompakt och småtrång som den är, så varför inte vänja dig vid att inte ha det? Jag tror du kommer känna dig inträngd om du installerar armstöd. Alexander |
|
| Måste byta hela mitt konsollen. jag köpte delarna från ebay för ca 2000 och satte dit dem själv, tog ett par timmar men är värt besväret.(känns inte trängre) | |
|
Har för mig att jag har sett någon sida med detaljerade bilder på när någon eftermonterade ett armstöd i sin etta, kan dock inte hitta den nu :(. Som Riverss sa så måste man montera av hela mitt konsollen (tack och lov för att det är standard i advantagepaketet). Kan dock inte tänka mig att vara utan det eftersom det är perfekt för min Desire HD när jag har den kopplad till AUX. Inte samma sida som jag hade hittat men kanske kan hjälpa dig påvägen: Länk samt Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.