AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.622

Om man ska köpa BMW 320d eller inte?

Hejsan har hittat en jätte fin 320d-08 som har gått 12000mil den har en massa utrustning advantage ,komfort mm, + automatlåda så jag undrar är det mycket med 12000mil eller ? dom vill ha 189000:- är det okej eller ???
Kolla runt på blocket samt byt bil och jämför. Du kan även gå in på bilpriser.se och kolla vad de säger, på ett ungefär i alla fall. Annars är det jättesvårt att bedöma bara så där. Jag tycker att det verkar som ett ganska OK pris, utan att exakt veta bilens skick samt övrig utrustning. Kan du länka till annonsen?

Boldly goes where no BMW has gone before
2.429
Håkan Hsson
520i -99
320ci -05
Har själv kikat lite på 320d...
Är detta en sedan eller touring? Privat eller handlare? Titta runt lite, precis som Jasko föreslår.

/H
Djuro
Är det denna?

Länk
Visa användare
1.523
b97_knl
F30 318dA SportLine - 12
F11 520dXA Touring - 14
Yamaha XJ6 Diversion F - 12
B-Z: tycker det var riktigt bra pris.
Dock inga sportstolar och ingen xenon.

Roffa1
Utan sportstolar lär den nog ej bli lättsåld. (sportstolar är ett måste)
Verdi
I wouldn't touch it with a ten foot pole.

Köp min istället! Skicka pm.
Den väcker inget habegär. Något advantage paket verkar den inte ha heller. Skulle kolla vidare om jag var du, xenon skulle jag kunna leva utan, men sportstolar är ett måste, som Roffa säger. Sittkomforten är helt annorlunda, och så kramar de skönt när det börjar svänga.

Boldly goes where no BMW has gone before
He
1.208
Herr.Bayer
Audi A6 TDI -2012
B-Z : Jag skulle vilja säga att den är dyr för vad du får. Den har gått för mycket och den är långt ifrån bra utrustad. Snarare så är den snikutrustad. Allt som annonsören har skrivit är originalutrustning, förutom Automatlådan och Comfortpaketet. Något annat paket finns inte på den. Automatlåda + Comforpaket är inte mer än 20 tusen i utrustning.

Jag hade letat efter annat objekt helt klart.

"Riktiga män kör diesel"
2.429
Håkan Hsson
520i -99
320ci -05
Jag håller med Herr. Bayer. Tycker att den är ngt dyr. På Blocket kan du hitta bilar som rullat ca 4000 mil mindre för samma pengar. För mig är sportstolar ett måste. Likaså xenonljus, komfort- och förvaringspaket.

Kan tipsa om en 2008 320d sedan på Blocket som rullat 4-5000 mil för strax över 200 000:-.

Mvh Håkan
Visa användare
427
Marcus555
X5 xDrive 40d M-sport -14
Audi A3 SB 1,8 TFSI -18
på tok för dyrt... såg en 320d touring 08 med m-sport som inte hade gått mer än 7000 för 199' för ett tag sedan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.