AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.997

Fredagskul annonsläsning...

ma
266
mackan 323ti
E88 N55 DKG
Taskigt att göra sig lustig på någon annans bekostnad, men vad fasen det är ju fredag....

En bil som "sjunker ner 10mm och blir ett monster och den begåvas med en sanslös gravitation" och samtidigt är "otroligt välvårdad och inger en makaber upplevelse."

Any takers? ;-)

Länk

Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
haha, tur att det är ett ovanligt tillbehör. Kan inte vara bra om allt för många börjar påverka gravitationen på en gång... ;-)
Gravitationen brukar vara 9,81m/ s2 överallt på klotet utom på vissa platser i Jönköping tydligen, kanske hjälp uppifrån i Sveriges Jerusalem?/ Tro istället för vetande.
Visa användare
ProPro-medlem
13.401
bmw-slangen
323i E30 -85 track day car
120i E87 -06
BMWCS #10072
@bmwslangen (Instagram)
Gravitationen varierar faktiskt en hel del beroende på var du är på jordklotet. NASA har börjat flukta lite på detta och gjort lite roliga animeringar
Länk

Notera att hela Indien ligger i en stor typ av svacka, så jag rekommenderar inte att köra med denna bilen där utan att ha gravitationsknappen intryckt - det finns risk för att det uppstår svävningar...

Nej, allvarligt... Hihi, annonsen kändes faktiskt lite skriven med glimten i ögat. Den är iallafall tusen gånger bättre än de annonser där någon slängt in en dunkel och suddig bild från en mobiltelefon på en bil halv inkörd i någon snödriva och skriver någon halvslarvig beskrivning av en BMW och gissar sig till hälften av detaljerna och man känner att personen lagt ner max 38 sekunder på annonsen och man ser att personen ändåså tyckte det var alldeles för mycket tid och det var så jobbigt...
Visa användare
1.189
t80196
328 Xdrive 2013

E30 320i -89 Cab

Annonsen har sedvanliga varningstecken som gör att jag väljer bort den om jag skulle vara spekulant: avsändare "bmw" och dolt regnummer.

Mats
BMW CS #5847
kl
346
klabbarparn
Z3 M-Roadster-98 530D xdrive g30-17
Jag vill ivarjefall inte ha en makaber upplevelse!! Det kan man kanske få i livet ändå !!

Klabbarparn
Makaber upplevelse, precis vad man längtar efter vid köp av ny bil, eller hur? Undrar vad nuvarande ägare har för böjelser och om han praktiserat dem i bilen? Onekligen intressant historik. Kanske NASA bör tipsas om gravitationen i Jönköpingstrakten, verkade som att de är okunniga om de extraordinära förhållandena där./ Allt går att sälja med mördande reklam.
ri
1.027
richo
Tesla P85+ -14
318-88 350i(S62b50) Busbil
Här är en blickfångare.....Länk :)

Mvh. Richard
kl
346
klabbarparn
Z3 M-Roadster-98 530D xdrive g30-17
Ja om jag kom åkandes i den skulle jag nog fånga många blickar!

Klabbarparn
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.