|
|
|
|---|---|
|
Har tänkte byta in min E61 mot en F11. Tänkte höra vad ni tror eller tycker jag bör vara nöjd med? 520d Touring -09 4800 mil 416 Carbonsvart Metallic LCSW Läder Dakota Svart 337 M Sportpaket 2NP LM Fälg Dubbeleker 135 M 456 Komfortstol fram, el. inställbar 4MS Interiörlist Aluminium Pentan 704 M Sportchassi 710 M Lädersportratt 715 M Aerodynamikpaket 760 Individual Högglans Shadowline 775 Individual Anthracit innertak ZRP Advantage 302 Stöldlarm med Fjärrkontroll 386 Takreling 442 Dryckeshållare 464 Skidsäck 544 Farthållare med bromsfunktion 877 AG Kod ZRS Comfort 508 Park Distance Control (PDC) Bak och fram 522 Xenonljus 534 Klimatautomatik Utrustning, fabriksmonterad 205 Automatisk växellåda 248 Eluppvärmd ratt 261 Sidoairbag bak 316 Automatisk bakluckeöppning 320 Ej Modellbeteckning 441 Rökarpaket 470 Isofixfästen 496 Stolsvärme bak 563 Belysningspaket 661 Radio BMW Business 676 HiFi Högtalarsystem | |
|
Jag tror du får 274 000 kr i inbytespris vilket egentligen är ointressant då det är mellanskillnaden mot den nya som spelar roll, vad får du för rabatt på den nya? Min erfarenhet är att de struntar i all den utrustning du listat, är det m-paket är det ett plus, larm mm. har jag aldrig varit med om att de frågat efter. Vad du borde vara nöjd med är det bara du som kan svara på, det verkar vara en trevlig bil du har, jag skulle nog kört lite mer med den innan jag bytt, det blir dyra mil annars. (kanske kan jag köpa den av dig;-)) |
|
|
Jag har fått inbytespris av bmw på 270' så du är ganska rätt ute. Alla mil är dyra, några lite mer bara :) Är ju sugen på ny F11 eller X5 men kan inte riktigt bestämma mig. |
|
| Vad var nypriset netto? | |
|
Har för mig det var 440´. +-10 kanske, kommer inte riktigt ihåg. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.