|
|
|
|---|---|
|
Funkade kanon måste jag faktiskt säga.. Nu tänkte jag bara om man kunde kombinera den mappen med något annat för ytterligare effekt? Någon som provat på ett bra koncept? | |
carl530 |
Hej, Är det mer effekt du är ute efter? Antingen ordnar man en annan programvara eller så kan man gå på avgassystemet. |
|
Jo tanken var lite mer effekt.. Jag får spana lite efter avgassystem då =) |
|
|
Hittade en hygglig sida om det är fler som är intresserade av avgassystem.. Länk |
|
|
Bättre tillgång på luft och bara färsk luft borde ju vara nästa logiska steg? Plugga AGR/EGR funktionen. - Slipper man bränna gamla avgaser och det är enkelt att återställa till besiktningen. Plugga vid 5:an med en enkel stålskiva. Länk Öppnare insug med sportfilter kanske? //Anders |
|
carl530 |
I mitt program från v-tech bad jag dem stänga av EGR helt.. |
|
Det var som fan.. Tittar man på RealOEM så är ju AGR undertryckmanövrerat.. Hur kan vtech styra det? Det baseras ju på undertryck i insugsröret alt. undertryckspumpen direkt mekaniskt eller finns det en elektronisk styrning man inte ser i sprängskisserna? Länk Bra lösning i så fall.. En plåtbricka löser ju iofs problemet också :) //Anders |
|
|
Ok då finns det lite möjligheter med andra ord.. Tack för dom snabba svaren! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.