|
|
|
|---|---|
|
hej ska snart göra en service på bilen och undrar vart man hittar diagosuttaget på 325 e36 för att släcka service "staplarna" har kikat lite på biltemas strömbrytare men fattar ju inget , vad för stift ska man ha för diagnosuttaget? länkar ngn Länk funkar den här och om någon skulle kunna länka stiften om det finns några på biltema... mvh | |
| Länk | |
| tack för svaret men vill veta vart någonstans detta uttag ligger , har redan kollat den guiden.. | |
| Motor utrymmet på passagerar sidan | |
|
Öppnar du huven och står framför bilen, så sitter den uppe till vänster strax innan torped väggen. Där efter finns utrymmet för batteriet som är placerat där för 316 och 318. Du har ditt i bagaget. Strunta i det möget med stift osv. Finns att köpa på tradera eller Ebay för vettiga pengar. Tradera har jag för mig c:a 200-300:-. För tillfället bara till OBD uttag. Ebay har dem för c:a 100 lappen. Länk Köp en sådan istället, så slipper du massa klabbande. Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
ok,tack så mycket för svaren har hitta utaget , kommer förmodligen köpa ett sånt inga stora summor kommer säkert behövas i framtiden , om ngn har en sådan till salu kan ni säga till, ska googla runt lite hoppas hittar någon i sverige.. mvh |
|
| har hittat en sida som har dom här grejerna Länk till all som behöver | |
|
Ja det är samma ju. Bara han vill tjäna lite extra. De fungerar perfekt och som du sa ingen stor peng. Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
| få se , de e ju bara det att jag behöver det snabbt annars var det ju bra mkt billigare på ebay. | |
|
När jag köpte min från Ebay. Tog det 5 dagar totalt. Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.