|
|
|
|---|---|
|
Hej på er! Jag har o min kompis vägnar försökt att få kontakt med Xerious Racing för ett köp av Eisenmann avgassystem till hans M3:a men de e heeelt omöjligt att få tag på dom på Xerious Racing, de är aldrig nån som svarar, har försökt till o från ni e drygt två veckor men ingen som svarar...är de någon av er som vet varför?? Tacksam för svar! Mvh Pontus | |
| Jag försökte också få tag i dom förut per telefonen men det var ingen idé. Skickade ett mail och fick svar samma dag. Pröva det. | |
|
Mkt bra företag,har handlat en hel del av Jimmy, bla Eisenmann till min M5:a. Maila så får du kontakt snabbt! |
|
|
Har också samma erfarenhet av Jimmy och Xerious Racing. Använd mail då får du kontakt. Har precis fått mitt Eisenmann system till min M3a som jag köpte via dem. Det gick hur smidigt som helst! Jag har bara gott att säga om Jimmy och Xerious Racing, mycket seriösa! /Fredrik Kraft Svenska M3 E30 Registret M3E30.se Länk |
|
| Har handlat en drös system av dom under åren. Klockren service och bemötande :) | |
| De är bra, är ett xeriost bolag! Handlat själv av Jimmy. | |
|
Dom var jätteseriösa när jag handla mitt därifrån. Tog flera veckor utan att jag fick hem det så åkte han jimmy till min stad så möttes vi på en ikea parkering och så fick jag det där. Verkade inte vara sånt seriöst ställe... |
|
|
Jag har bara goda erfarenheter av dom. // Mvh Andreas |
|
|
Jag köpte mitt Eisenmann system där samt en väghållningssats. Mycket god service & grejerna kom på utsatt tid. Bra jobbat Jimmy! |
|
|
haha då är det nog bar jag med mina otur som alltid nått går fel för n är jag beställer saker över internet;) |
|
| Om man har ett telefonnummer till sitt företag kan det vara en god idé att svara när någon ringer. Endast mailkontakt känns lite sådär. Fast jag är kanske lite old school... | |
| Tack för svar! Har pratat med dom nu.. Dom säljer dock inte race som alla här rekommenderar utan endast något som kallas sport.. Race finns inte längre enligt jimmy och när det fanns så såldes det endast i USA.. Så frågan är ju hur är sport? | |
|
Konstigt, jag köpte Race till min M3 E30 för ca en månad sedan. /Fredrik Kraft Svenska M3 E30 Registret M3E30.se Länk |
|
| Han menar nog bara till M3 E46 kan jag tänka mig.. | |
| Ja precis... M3 e46.. | |
|
Fick mitt Eisenmann Race system lev jan 2011 till min M3 E92. Fast finns det ej längre så är det väl så. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.