AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
418

Någon som vill ha en T68 logo?

Ta-da:

Länk

Fotandes från en Alpina B8 4,6 Touring på en M3 jagad av en M5 på Autobahn i Tyskland under maj en T68i ;)

Länk
Tråkigt att man inte har någon T68 :-(

önskar köpa sido- och bakkjol till E30 83-87
jo
2.105
johann
M3 2001
M3 2005
Tycker mig känna igen både M5:an och föraren. :)
Det har ju sina nackdelar denna bakgrund... Lämnade in mobilen för att den skulle fixas idag på "en icke namngiven mobiltelefoneservicebutik".

Fick tillbaks den utan kortnummer och någon av mina bilder. Men med en naken brud som bakgrund (tack!) samt Dahlbäckgolfen i bildgalleriet?

Haha, jag tyckte de hade humor!
Äh, köp Nokia 7650 istället. Då kan du ha vad för helst för bakgrund. Du tar bilden med telefonen och lägger den sedan som bakgrund.
Har för mig att det går att göra med T68i också med tillhörande Communicam.
Japp det går att knäppa kort med T68:an också, inte bara T68i och Nokias.

Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Johann.
Är det du på bilden? då kan du ju ta ut royalty för den! ;)
Nokias display har typ halv zillion bättre upplösning:) Samt du kan ta typ 100bilder med den i normal upplösning.
jo
2.105
johann
M3 2001
M3 2005
Mosse,

Ja det är jag, jag skall ta ett snack med den där Gustav. ;)

Men den finns ju inte i butik ännu... Om du kan få tag i en köper jag den av dig. Danke.
Gustav:

I Finland finns den. Vill du ha en? Bara att skicka pengar så får du den. Du kan ju fast skicka pengarna till min lokala mobilbutik, jag är stamkund så jag kan säkert få ett attraktivt pris... Riktpris är 795euro. Gå in på Nokias hemsida och kolla info om den. Jag köpte den för 2 veckor sedan. Och den är SUPER!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.