|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Haha:) Lägg upp mailet här |
|
|
Det hade jag såklart redan gjort om jag haft det kvar! Tyvärr är det bortrensat då jag skickade mejlet nånstans i månadskiftet okt/nov. Tänkte nämligen åkt och kollat på bilen den 9/11 då vi ändå skulle neråt Skåneland o köpa häst men jag tyckte 149 var för dyrt. Antingen har väl Edin på Hammars bil svarat mig i tron att 149 var ett rimligt pris vid affär utan byte. Eller så är du bara allmänt fjantig/tjabbig som inte vill erkänna att ni tänkte sålt bilen för det. I sanningens namn så skiter jag i vilket, men med din filosofi så förstår jag att försäljningen går trögt:-) |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Nu har det bytts yrke till egen företagare från mobiltekniker (eller dyl) "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05375 |
|
Säkert gällande lönförhöjning för vidare utökning av vagnparken mobiltekniker lönen räckte kanche inte till fler nyinförskaffningar (= |
|
|
Troll |
|
| Ägaren till Hammars bil,heter Eddie! | |
| Roliga ni e haha | |
|
Exakt Sebbe! Ja pratat med Eddie här om dagen och han begärde 149 för min m5a. När ja ville ha 160. Men så sa han aldrig ja har aldrigt sagt det. Tror du Eddie skulle ljuga om det? På tal om mitt yrke får ni skaffa er ett liv. Ni som undrar vad jag jobbar med kan dra iväg pm Ni andra som Kävlingepågen. Peddan, slippy kan dra åt h----tet :) tycker ni inte om det så kan ni ringa så kan ni få höra det |
|
|
Telefonnumret och mejladressen till Hammars bil går iallafall till Edin Topalovic, bolagsägaren heter dock nåt helt annat.. |
|
| Ah...Edin, Hamood mm, härliga forn-nordiska namn, nostalgi*haha* | |
|
Jonas 320... ingen ide att hetsa upp sig på forumtroll...strunta i dom.Det finns alltid folk som är avundsjuka och ska leva sitt liv genom andra =) Det mest pinsamma är att det nästan alltid är samma troll med..OCH..att dom vägrar konsekvent att inse att det är sandlådementalitet. Herregud..kolla upp det ena med det andra och lägga ut det på internet..pinsamt är det. Finns det verkligen inget annat som är vettigare att lägga tiden på? Jag vet iaf att jag har annat att göra.Idag blir det rembyten och tändstifts byte på M5:an =). Så mitt råd till er alla är...ta på arbetskläder och gå ut i garaget ist och gör lite nytta. =) Fingerspitzgefühl. |
|
| +1 | |
| Det finns ett fint ord i svenska ordlistan : mytoman | |
Karl-Hilding |
Stämmer med Jonas alias Edin alias Hamood. |
Karl-Hilding |
Jago: Har du fattat fel? Trollet är Jonas el va fan han heter? |
| Boys...Som AP-user så måste man Ha Mood, för risken E Din annars att man blir totalt överkörd av "rävarna". Så vi får allt ge cred till Jonas 320 :) | |
| Jonas, har du nån släkting som heter Refaat El-Sayed | |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
320 - finns ingen anledning till att bli otrevlig bara för att det påtalas en del sanningar. Det är OK. Ser fram emot att få åka en tur i 430n till våren eller skall den också säljas? Ha det. "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05375 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.