|
|
|
|---|---|
|
Jag söker lite delar till min Alpina B10 4,6-00.Jag har kopia på den "svenska"katalogen,men hittar inte tex slutrören på avgassystemet/bakre ljuddämparen.Det borde finnas nån sida på nätet där man kan hitta sånt. Tacksam för tips !!! | |
|
Kolla med Jarls : Länk |
|
|
Din BMW handlare ska kunna hjälpa dig att beställa delar om du har artikelnumret. Här är Alpinas egen reservdelskatalog: Länk Några slutrör finns inte att köpa löst vad jag ser. /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- BMWSC #338 |
|
Deora |
koed.dk är en bra sida som jag beställt ifrån tidigare när jag själv var alpinaägare :D |
| Jag mailade Buchloe i Tyskland. Där fick jag nödvändiga nummer och priser. Beställde sedan genom BMW här i Schweden. | |
|
Hej Harnborg ! Tack för svar!Det jag egentligen söker är endast ändrören på ljuddämparen.Dom saknas sen flera år.Förre ägaren sa att dom saknades när han köpte bilen -02.Men du kan väl maila mig,så jag får höra vad du har för nåt !!! Mvh Thomas (Mach1) cotsmach1@hotmail.com |
|
|
Hej, Beställ annars delar direkt från Buchloe. Nu vet jag inte om dom har ändrören "löst". Har iofs inte gjort det själv, men har hört att det ska gå väldigt smidigt. /Fredrik |
|
| Mach1, Kolla din mail. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.