|
|
|
|---|---|
BMW 528 |
Her en fundering om denna fina BMW 316 från 1977, som är direktimporterad från tyskland i samband med köpet 1977. Bilen är i perfekt skick och har 8000 mil på nacken. Den är vackert ljusgrön....troligen mintgrün. Endast en ägare. Vad tror ni värdet ligger på denna ? |
| 25-30-35? Svårvärderat för det är ju inte den "hetaste" gammelbilen i BMWs familj, vet inte hur många E21fantaster det finns som vill köpa. | |
BMW 528 |
Tack för svar Snajdaren! |
|
Har svårt att tro att man i Sverige får mer än 15-20000kr trots det till synes fina exemplaret, men då är jag lite dåligt bevandrad i dessa rariteter.. Hade det varit en 323i E21 då hade värdet varit betydligt högre är min "magkänsla",( säkert minst uppåt maxvärderingen som "snajdaren" skrev)...men den har ju varit i olag tidigare ;) M.a.o. detta är min högst personliga uppfattning, men i slutändan så blir den såld för marknadsvärdet iaf :) Om du själv är sugen så är det antagligen upp till säljaren att säga ett pris, kan han inte det, då ger man det som man med gott samvete kan ge själv och hoppas att han släpper vagnen för det :) Beror väl lite på vad du har för relation till evtl säljare..etc. Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.