|
|
|
|---|---|
|
På min E34 530i -93 (tyskimport) så har halvljuset fram havererat. Det hela beter sig väldigt märkligt då jag slår på ljuset så börjar istället varningsblinkersen blinka. Trycker jag däremot igång varningsblinkersen utan att ha halvljusknappen i halvljusläge så funkar inte varningsblinkersen. Skumt va? Har testat att skifta det orangea relät i motorrummet samt även ljusomkopplarn men ingen förändring. Öppnade LKM-boxen men såg inget skumt där heller. Däremot kan jag få igång halvljuset om jag lägger en kabel mellan säkring med position 2 samt 10 & 11. Har någon några teorier kring detta bekymmer? Vanliga fel? /Tobias | |
| Tjenna Tobias.. Tycker de hela verkar en aning skumt..?? Jag vet att varningsblinkersen styrs från GM-boxen.. men har för mig att bilar utan CC så styrs ljuset från GM-boxen med.. så slå en fluckt på den.. | |
|
Vilken är GM-boxen? Har testat med en annan LKM-box idag och bilen uppför sig precis lika dant. Har även öppnat båda LKM-boxarna för att se om det gick att se några defekter men allt så bra ut i båda boxarna. Var bör man leta härnäst? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.