|
|
|
|---|---|
|
Tänkte höra med panelen vad de tror denna bil kan vara värd? Är en god vän som äger bilen och jag har lovat att titta lite på prisbilden. Bilen kommer komma ut till försäljning någon gång i slutet på mars. Bmw Z4 3.0 manuell -03. Ca 5900 mil Svensksåld med 2 brukare Har ej fått reda på all utrustning men vet att den har 18" fälgar, aeropaketet och eismann sportavgas. Nedan finns 2 bilder på bilen. Länk Länk | |
|
Hmm, runt 175 kanske? Färgen och frontspoilern är sådant som kan begränsa intresset lite. ------- //Lövet |
|
| Runt 150-160'? | |
| 170 000:- i mars | |
|
Har tittat lite på blocket för att skaffa mig själv en uppfattning och billigaste 3.0:an ligger på 165k men den har då gått över 10k mil. Billigaste som gått under 8k mil ligger på 188k. Färgen kan jag hålla med om att alla kanske inte uppskattar men är inte aeropaketet lixom M-paketet till E39/E60/E46 ett stort plus? |
|
|
Aeropaketet är sällsynt så till en köpare som även uppskattar färgkombon så kan din vän säkert få bättre betalt för bilen än en med "standardfärg" och standardfront Har dock svårt att tro att man kan få mer än 190 000:- för en 2003 Z4 3.0 (och då självklart under högsäsong dvs mars-maj) |
|
Sven B |
Ser lika snygga ut som dom är praktiska |
| Så du är inte spekulant med andra ord? :D | |
Sven B |
Mycket snygg färg! Men jag tror den bilen bara skulle stå still i min ägo ;) |
|
Nej praktiska kan man inte beskylla dem för att vara :P |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.