|
|
|
|---|---|
| håller de på att dö ut? gör man en sökning nu på blocket så dyker det upp 1 touring och 3st sedaner. alla fyra blocket exemplar är på ett eller flera sätt defekt och/eller ej besiktade. såhär har det sett ut i veckor nu känns det som. så såg det inte precis ut om man gjorde en sökning för sådär 1 år sen då jag köpte mitt ex. hur många kan tänkas hamna på skroten varje år egentligen? | |
|
Det är väl helt enkelt så att de istället för att dö ut redan är utdöda (i princip). Jag hade en sådan på 90-talet. Det var en 94:a som jag köpte 1998 och redan då hade den gått 16.000 mil. Jag körde den sedan kanske 4000 mil på 3 år och då hade den alltså för 10 år sedan gått 20.000 mil. Med så många bil så kör folk inte så försiktigt, och servar inte så noga och då blir ju bilen inte så mycket äldre. Alexander Kjellström |
|
| Jag tror att det är ganska så många 540 som står i garage över vintern.. Tror det blir betydligt fler till salu under sommaren. | |
| Dom är nog på väg att dö ut, rasar t ex automaten på en små-buskig 540 är ju risken stor att den säljs i delar. Bilarna är ju så billiga nu så att många 18-åringar har råd att köpa dom och köra sönder... | |
|
Riktigt tråkigt om dom ska "dö ut". Jag bytte sommaren 2009, min 540 var utan skryt superfin! Väldigt mycket gjort, rostfri, väl underhållen. Fina bilar med charm anser jag... Vore trist om den blev sönderkörd m.m. Inte för att min 750 nu är en dålig bil men 540 E34 har en plats i mitt hjärta =D Beemoholist javisst! |
|
|
Vet av en fin blå sedan här i Umeå trakten som är till salu.. Automatlåda. BMWCS 06641 www.specialsvarv.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.