|
|
|
|---|---|
|
Västerås M-run 4 juni 2011 - i samarbete med M-Bilar AB i Västerås. Ordnas för BMW-entusiaster. Ägare av M-modeller av BMW. Anmälningsformulär och övrig information finns på träffens hemsida: Länk OBS! Sista anmälningsdag är måndagen den 30 maj. /Fredrik Kraft Svenska M3 E30 Registret M3E30.se Länk | |
|
Äntligen :-) Det blir 6:e gången i ordningen som jag besöker M-run. Alltid lika roligt att träffa likasinnade och prata om våra gemensamma intressen. |
|
|
Nu börjar det närma sig, hoppas vädret blir som förra året :-) Emil M3 E30 -88 BMW CS#6565 |
|
|
Just nu ligger sidan för Mrun nere, webbhotellet har något tekniskt fel. Kommer förhoppningsvis igång inom kort. Vid frågor maila till fredrik(at)m3e30.se /Fredrik Kraft Svenska M3 E30 Registret M3E30.se Länk |
|
| Bilsport var där och filmade och fotade. Länk | |
|
Här kommer några av mina bilder från årets M-run. Länk Skicka ett mail om ni vill att jag döljer ert reg.nr eller om ni vill ha någon bild högupplöst. /Fredrik Kraft Svenska M3 E30 Registret M3E30.se Länk |
|
|
Vilken sträcka åkte ni på ett ungefär? Uppfattade bara att ni skulle åka runt Strömsholms slott. |
|
|
Riktigt fina bilder Fredrik, tack för att du visar för oss som inte var där. Det verkar vara en kul happening att hänga på nästa år ser jag. Otroligt fina bilar att skåda av alla modeller, färger och årtal! /Anders |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Inte en enda M635CSi som kom i år!?? Mvh Patrik |
|
Tack Fredrik för de fina bilderna, man blir ju avis ! Vilken fin skara bilar. Men nästa år får jag komma, då har jag en 1M Coupé. Vi får hoppas på samma fina väder om ett år. /Janne |
|
|
@Patrik, nej ingen äkta M635csi i år. Kom två "vanliga" 635:or som besökare. Du får se till att komma nästa år! @Anders och Janne Tack! Ja ni får försöka komma och uppleva det nästa år. /Fredrik Kraft Svenska M3 E30 Registret M3E30.se Länk |
|
| Nu kan ni titta online på Automobils reportage från årets träff Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.