|
|
|
|---|---|
|
Vill nu skaffa mig en 330 e46 touring.... känner mig dock osäker på vilken man ska ha? vill ha nåt som går att sladda med och rör på sig när man trycker på gasen. ni som har fyrhjulsdrift, va tycker ni om det? vill gärna veta vad ni tycker om era 330, vad ska jag akta mig för vid ett ev. köp? | |
|
Sök och du skall finna! Finns massor med köpråd.. Sök på "330 e46 köpråd" antingen här eller på google.. Lycka till! |
|
| Sladda? | |
|
Sladda! Länk En 330i går alldeles utmärkt att sladda med. Ingen sportbil men den rör hyggligt på sig. Tips och fällor kan du som sagt läsa massor om om du söker lite på forumet. En av de större nackdelarna är det något bristfälliga rostskyddet och kanske försäkringspremien. Det senare är ju individuellt så det kan bara försäkringsbolaget svara exakt på. |
|
| Tips. Akta dig för att köpa en som det sladdats med. | |
Ls 443 Audi SQ5 8R
Tidigare ägt: BMW 328i -99 VW Golf R32 -04 VW Golf VR6 Syncro -97 BMW 330i M-Touring -04 Audi 1,8 TSQ BSR -00 BMW 320i STCC -05 BMW 320d -09 BMW 340i -17 |
Ska du sladda så är ju inte touringen så mkt att tänka på. Satsa på en 330 sedan xi om du bor norröver med bra vinter före. Är det på sommarn så satsa på en cupe. Köper du en bil i avseende för att sladda med skulle jag hellre gå på en e36a m3a lr 328i betydligt billigare och mindre o va rädd om. Beror ju klart på vilken m3 du skulle gå på isf. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.