AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
2.647

Ringar till angeleyes BMW e90

3M
718
3MW
E36 Ti
Har en e90 pre-LCI och undrar vart jag kan köps angeleyes ringar till den? Jag har Xenon och ringar original men en utav mina ringar har gått sönder o ligger i lamphuset i tre delar :(
uppskattar all hjälp jag kan få!!!
ke
134
kevin320d
320D M. E91 2006
jag vet att en ny strålkastare hos Bmw i Göteborg kostar 8500kr.
kollade upp det på grund av kondens. har själv kollat på skroten, finns ingen strålkastare med Xenon, behöver själv en sådan.

Men du kan ju söka på Ebay.de har sätt att det finns en hel del.
blir mindre jobb oxå.
Lycka till.
ke
134
kevin320d
320D M. E91 2006
glömde till lägga kolla om det går med goodwill, snacka med BMW först.
3M
718
3MW
E36 Ti
Tack, jo jag ska prata med de imorgon o se ifall de kan hjälpa till med nåt. Ville bara förbereda mig på ifall de säger nej (vilket jag är säkert på att de gör) så tänkte jag öppna skiten o montera eftermarknads ringar, så därför vill jag ha all tips o info om vart samt vilka ringar som passar :)
3M
718
3MW
E36 Ti
Var på BMW i solna imorse. De ville ta in bilen och göra en felsökning !!!! för att se vad som var fel, sen skulle de fylla i en goodwill ansökan. skulle de inte godkänna det på goodwill så skulle jag betala ca1600:- för felsökningen!

VILKA H*RU*GAR DE ÄR!!!!

fan jag hade verkligen fått nog av de redan sen min förra bmw, men nu kommer jag ALDRIG att sätta min fot där igen!
ke
134
kevin320d
320D M. E91 2006
Det borde gå på goodwill. för enligt mig så är det kvalitet, som är dåligt. fel montering eller nått när strålkastaren fixade.

Varför skall dom göra felsökning? det är la bara att se att ringen har gått sönder.

hoppas på det bästa. lycka till hoppas allt löser sig.
3M
718
3MW
E36 Ti
ja det var just det jag oxå tyckte samt påpekade. men enligt de så måste de ALLTID göra en felsökning :/ sen om att de inte går på goodwill så vill de ha 1600:-!!!

Hahaha vilket skämt de är på BMW solna alltså!

Men men, har en polare som jobbar med alla skrotar i sverige o han får inköpspris så nu har han efterlyst en xenon strålkastare så jag håller tummarna!
ke
134
kevin320d
320D M. E91 2006
har du inte någon annan bmw i stockholm?
vänd dig till dom, kolla runt.

hoppas din polare hittar en xenon strålkastare, har själv letat lite svårt att hitta.
men lycka till med sökande och goodwill
3M
718
3MW
E36 Ti
Kevin, tack för stödet men jag ska söka vidare på egen hand. Känner inte för att tigga av BMW. (känns ju tyvärr lite så att ansöka om goodwill, men isjälva verket ska man va nöjd o trygg men BMW i SOLNA har fått det o se ut som att man tigger hjälp o kryper främför de!)

Så idag eller imorogn får jag besked gällande det med min polare, annars så köper jag lösa diod ringar 105mm x4 och öppnar båda mina lysen för att montera in de samtidigt kan jag passa på att lacka innehålet matt svart :D (lite skoja ska man väll ändå ha :D )
ke
134
kevin320d
320D M. E91 2006
Inga problem det är väll därför att detta forumet finns att man skall hjälpa varandra och vara till stöd.

fan lägg gärna upp bilder på när du drar loss strålkastaren och lackar innehållet till matt svart, har oxå haft sådana tankar. lägg gärna upp här eller på garaget.

lycka till med projektet.

MVH Kevin
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.