|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att sälja min pärla och köpa en M3:a.... Rullat ca 11000mil med en tidigare ägare. Alla papper i ordning. Normalutrustad eller ngt mer , i mkt bra skick. Vad kan man få vid en ev försäljning? Kan 385000:- vara rimligt som säljpris? Mvh | |
| rullat en del, Har du använt som bruksbil, | |
| Har rullat en del i jobbet på sommaren, ja! | |
| Köpa en sån här fin bil och bara låta den stå är ett bra sätt att få dålig valuta för sina pengar. | |
|
740 power: Miltalet och just det att den passerat försäkringsbolagens livrem på 10.000 mil gör nog tyvärr bilen något mer svårsåld/billigare.. 385000 kr tycker jag känns högt.. Ägarhistoriken och faceliften är ju dock ett plus:-) Lägg ut en annons o prova! Det är bästa svaret! Jag funderar på o byta upp mig till M5 E60 och kollar själv Blocket varje dag:-) MVH Peter |
|
|
de var typ de jag tänkte på, en 07a med 11000mil eller en 01 med 20000mil då tycker folk att m5 01 har gått mycket, Men den är 10år gammal |
|
|
Det är iof skillnad på vad folk begär, och vad folk verkligen får för bilarna. Men 385 känns ok om bilen är fin. Tar hellre en facelift med lite mer miltal än en tidigare med lite lägre för samma pris. Hur är det med idrive, kan man uppdatera det i dom tidigare bilarna? |
|
|
M5E60 börjar bli riktigt prisvärd:) Blir nog inga problem att bli av med den för det priset, undra när m3e46 ägarna ska inse att ingen köper deras bil för 250-300 när man får en nästan ny M5 för en spottstyver mer:) |
|
|
385' för en facelift ska inte vara ömöjligt att få speciellt om den är sv-såld. Det är den prisnivå som många annonsörer ligger på för sina 05/06 på Blocket. För de som är beredda att själv ta hem en bil från t ex Tyskland så finns det gott om intressanta bilar med mindre mil för liknande pengar så just nu känns det som de svenska priserna släpar lite och kanske en bra tid att sälja och få ut lite mer än om ett par månader när priserna i SE förmodligen justerats ner något. ___ //Ulf |
|
| Verkar som om priserna generellt är på väg ner, har kommit ut en M3e46 svensksåld idag på blocket för 145k | |
| 740 power, M3-E46 hade du innan M5, blir det kanske en röd till? | |
|
codan.se (fd M-försäkring) Har motorgaranti upp till 15,000mil lr 10år. |
|
|
@skorpionen,det stämmer bra att jag hade en Imola M3:a tidigare,grymt snygg färg. Jag har nu varit och provkört en M3:a från 08 men blev ngt besviken.... Inte alls lika rå som M5:an,så just nu lutar det åt att jag behåller min bil. Tror att jag har hamnat i någon vinterdepression......saknar nog bara min pärla..... Jag har ju en del godis som jag ej har monterat på än......bla: Eisenmann ljuddämpare och en sänkning sats. Samt planer på nya fälgar! Tack för era åsikter! |
|
| KaptenAero: Man får ju lite vad man betalar för nu för tiden, speciellt gällande M3or. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.