|
|
|
|---|---|
|
Jag åkte norrut på E4an idag när jag blev omkörd av en BMW 3-serie med Alpina på bakluckan innan Linköping. Själv låg jag på 140 och han körde betydligt fortare. Efter Norrköping så stod han vid vägkanten och "diskuterade" med en Mc-polis :/ | |
|
jag trodde att han hade kört av vägen... inte skrämmas så! fyy! |
|
|
Ett av få ställen i landet där man inte ska köra för fort. Polisen parkerar vid sidan av motorvägen på ett ställe där de inte syns och sen är det för sent. Men i Trollhättan får man inte ens köra 90 på 90-väg förrän man blir stoppad och blir utskälld. Fortare än 80 får det inte gå för man "stör de andra trafikanterna". |
|
| Cartman, det var ett skämt va? | |
| Nej det har hänt på riktigt en regning höstdag. | |
|
Jag bor i Norrköping, ock kör ALLTID för fort. Dock inte mer än 20-30km/h för fort. Har ALDRIG blivit stoppad för fortkörning, men det kommer väl ;)) Mvh Marin "Bleifuss" |
|
|
Jag åker Sthlm - JKPG ToR i snitt två gånger i månaden och hela vägen från Nyköping ner till och med Mjölby är det nerlusat med "Blå riddare" med Laserpistol i handen som "försvarar demokratin"...ja, det vill säga jobbar med trafiksäkerhet. ;-) Ta´t lungt på denna sträcka och håll god uppsikt! Mvh / Micke R |
|
|
Marin aer det darfor dina biceps ser ut som dom gor, du gasar med handerna?:D Asken |
|
|
>>Askovic Inte ens på semestern kan du hålla dig borta härifrån;) Mvh Marin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.