|
|
|
|---|---|
|
Hej ! Har en e61 525 touring deisel. Har ni förlag på trim till denna bil. Obs! Som fungerar .Hälsningar Magnus | |
| Använd sökfunktionen. Detta har diskuterats flertalet gånger. | |
|
Det är sådana svar jag gillar!!!!!!!!!!!!!!!!! Varför svara så?? |
|
singato |
Jag har precis beställt steg 2 från vtech. Verkar som om många e nöjda med deras mappar. Vill du inte betala 8900:- för en mappning så kan man välja: Bluefin (superchip) från england, Evolve också detta företag från england eller Norska ESS Tuning. Jag tror inte det spelar någon roll vilken man väljer, jag valde vtech för att deras mapp gav bäst effekt och att om jag hade valt någon annan så hade jag kanske velat ha me effekt sen......mycket vill ha mer och man blir väl aldrig nöjd. Jag har ingen erfarenhet av något av företagen så jag kan bara spekulera men man måste ju tro på folk och därför tror jag att dessa företag är att föredra. Lycka till !! |
|
Länk Länk Mvh |
|
|
61-Magnus: Var glad att du ens fick svar, för folk är riktigt trötta på svara på samma fråga om och om igen minst 1 gång i veckan. Om du bara tittar 3 trådar längre ner bland trådarna som skapats så ser du två efter varandra trådar om det. Sen ser du lite längre ner 4-5 rader samma fråga om 325, vilket är samma motor som din. Så som Chris87 perfekta svar till dig sa, använd sökfunktionen först!!!! "Riktiga män kör diesel" |
|
| Vill tacka ni som svarade på mina frågor. Bästa hälsningar Magnus | |
carl530 |
Hej Hej. Jag lägger min röst på V-tech. Bra program med olika effektsteg och bra support - även efter köpet! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.