|
|
|
|---|---|
|
Hej, nu har jag sökt i nästan ett år efter en bmw 320i-årsmodell 84-91 (e30) men snart tror jag att jag ger upp, annonserna ser så fina ut och likaså info över telefon, inte f*n ska väl en 15 år gammal bil med begärt pris 20000 innehålla både rost överallt och diverse defekter...?? Jag är mycket medveten om att bilar åldras och blir slitna med åren, men borde inte priset också sjunka med åren?? Ingen ärlig som har en bil till salu pris runt 15-20k??? | |
|
jag hade också samma problem som dig när jag skulle köpa en e30 nyligen. alla bilar man åkte och kollade på var i dåligt skick fastän att dom sa på telefon att dom inte skulle vara det. jag fick tag på en skitfin e30 318is 90'a för 10.500 som går hur bra som helst. den är till 99,9 % rostfri. jag kan tipsa dig om en 318is som finns i vingåker. den kan du åka och köpa. du kan nog få den för 16.000 vilket är ett mycket bra pris. jag har kollat på den och provkört den och jag lovar att den är ett mycket bra köp. den var skitläcker. fanns annons på den på blocket. men jag vet inte om den finns kvar nu, men den gjorde det för typ två veckor sedan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.