AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
4.467

Namninsamling: Volvo - bygg C30 Polestar!

Sida 1 av 2
Hedersvärt av Teknikens Värld att starta en internationell namninsamling som ska få Volvo att bygga C30 Polestar (trodde den hette PCP).
Länk

Inte för att jag är ett Volvo fan men den här bilen borde fanimej byggas =)
Visa användare
1.523
b97_knl
F30 318dA SportLine - 12
F11 520dXA Touring - 14
Yamaha XJ6 Diversion F - 12
Håller med! påskrivet!

Visa användare
1.330
Heinz_Keller
VW Passat 2,0tdi Masters Premium -12
Jeremy Clarkson och hela Top Gear gillar oxå c30 Polestar! :D Ladda ner senaste avsnittet och kolla :D

// Erik
tror ni volvo bygger den?? tror inte namnunderskrifter hjälper utan det måste komma in beställningar
Visa användare
1.330
Heinz_Keller
VW Passat 2,0tdi Masters Premium -12
det kommer nog ingen så extrem modell som polestar... en C30R med en 300hk fyrcylindrig motor på sin höjd.

// Erik
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Påskrivet!
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19
Nej jag tänker inte skriva på. Bilen är så fruktansvärt ful och jag tänker inte hjälpa till att få ut en sån skapelse på vägarna.
Bläsch!

///BMW - Was sonst!
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
Löjligt med namninsamling, öppna plånboken och gör beställningar istället.
Fast det är svårt att beställa en modell som inte finns till försäljning...
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Tummen upp!

Beställa en? Avsikten med listan är ju att det ska gå att göra beställningar, i nuläget kan man ju inte göra mer än att uttrycka sitt intresse.

Skulle nog inte köpa en personligen även om det gick men jag vill se dem ute i trafiken och på track days. Så jag skriver på listan.
Polestar låter som något förknippat med en strippklubb. :)

Bilen är dock häftig, synd bara att Volvo har cementerat en tråkstämpel och verkar fast beslutna att behålla den.
vad tror ni den skulle kosta om den kom=??
Gr
2.160
Grandy
997 GT3
@GE Allt går väl att köpa för tillräckligt med pengar, så även en blå Volvo ;)
Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

En smurfblå C30?! Hur tänkte de när de valde färg?
Cool bil ju och volvo behöver en statushöjare om de ska kunna så sig in och kämpa med bmw och audi på allvar.
Ang färgen så finns det ju minst lika många lackbås som städer i sverige så skulle de envisas med att bara erbjuda den färgen i butik så är det inget som hindrar en eventuell köpare för att ta färgen i sina egna händer.
Pskrivet :D
jag gillar den blåa färgen men skulle hellst av allt vilja se den i den gröna färgen som s60r/v70r fanns i
Gillar färgen som för övrigt ligger ganska nära några typiska Porsche-färger. Sök efter "Porsche Riviera Blue" och "Porsche Mexico Blue". Vem skulle inte vilja ha en ljusblå GT3?
Grady: Visst, har man pengarna så kan man få en egen byggd på nåt sätt. Det går ändå inte att beställa en gatlegal variant från Volvo.
Gr
2.160
Grandy
997 GT3
Tips: Lacka genast om den i 363CS färgsättning och stripes Länk
Länk
volvo c30 gt men bara för usa.. kanske inte en polestar men bättre än inget.. tyckte att den var riktigt snygg
Am
730
Amli
BMW X5 xDrive50e -25
Ja, den ser bra ut men jag förmodar att den tyvärr bara blir FWD och inte AWD som Polestar är. Och för min del går det helt bort med en bil på över 200hk och FWD.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.