|
|
|
|---|---|
|
Hej undrar om någon har koll på fjäderbenen fram på dessa bilarna. Fyndade några fjäderben fram från en 525 -01 M-sport Undrar om dessa möjligtvis passar min 523 -96 med Jeep frigång fram? Infästningen i hjulspindeln är väl det jag kan tänka mig kan skilja, ev så kan ju dämparen vara grövre... Topplagringen borde väl vara samma men man vet ju aldrig. Någon som testat? Vet på rak arm? -Phil | |
| Går det inte att se på Realoem? | |
|
Jo det gör det säkert Kalle, kolla ring mig sen... Får väl göra en parts search på spindel fjäderben osv. Inte alltid så enkelt, vet jag av erfarenhet. Åker till Göteborg imorgon. Vill du ha orginalliknande facelft framlysen med Xenon kan jag ta med det hem åt dig. Får krångla med att montera ställ motorer och orginal ballaster. Billigt skit men ser bra ut. Skall ha det på min då jag inte kan justera upp dem som sitter på. tror de kostade 2500 pengar. Skall passa på att rostlaga och lacka också om jag får en tid i början av veckan. Kommer vara borta ett par dagar nu igen. Se om jag hinner med att byta huv vajer lyktorna innerbackspegel hjul och bessa bilen också. Bytte du min olja idag?? -Phil |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.