|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har en E46:a årsm. -00 med navi professional. (3:4-skärmen tror jag att den kallas). Jag skulle gärna vilja kunna koppla in en iPhone till bilen så att jag kan lyssna på Spotify genom bilens ljudanläggning. Är det någon som vet hur/om man kan lösa detta? BMW vill ha 7 kkr för att montera en iPhone-anslutning i handskfacket, vilket känns föga prisvärt... Jag undrar också om någon vet hur man kan få tag i en ny kartskiva till navin utan att behöva gå till BMW och betala flera tusenlappar för en skiva. Tips uppskattas! Sechs macht Spass! Mina bilar: Länk | |
|
jag hade satt in en aux anslutning för runt 700 spänn. sedan köpt en sådan; Länk |
|
| Eller så knäpper man fast en FM-sändare under sin I-Phone. | |
|
mj_mj du hade satt in en aux anslutning för 700 spänn vad syftar du på då vad är det för lösningen?Du får gärna skicka länken om det finns då jag skulle vilja ha usb anslutning på min 4.3 navi mvh |
|
|
Hej Catch_Me. Jag satte in en orginal aux anslutning från BMW, finns som kompletteringssats. Sedan köpte jag bluetooth sändaren i länken ovan så kunde jag köra spotify och musik genom iphonen samt handsfree genom att trycka på knappen på sändaren, telefonen har jag satt fast med en vanlig hållare från brodit.se. Mikrofonen i telefonen används men fungerar bra om man sätter den inom rimligt avstånd. Fungerar klanderfritt. |
|
| Tack för tipset | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.