|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, undrar vad man ska betala för följande 325 iC med 8000 mil på mätaren? Den verkar inte ha någon speciell utrustning. Länk Tack för svar. /stefan | |
|
Hej! Jag är inte helt säker men tror att den såldes på KVD www.kvd.se för någon vecka sedan. 7900 mil ej skinn. Bilen hade en del lackskador. Någon annan som känner ingen den ? |
|
|
Visst ser den bekant ut! Trodde mig ha sett den på KVD jag med, men det känndes lite långsökt. Kommer du kanske ihåg vad den gick för? :) |
|
|
Ang. KVD och lackador. Vartenda bil som säljs av KVD (älder än 2år & >4000mil) har nån typ av lakskador. Det beror på att KVD är extremt noga att påpeka ALLA avvikelser från nyskick. Har köpt flera bilar via dom och min uppfattning är att bilarna är i betydligt finare skick än man tror av objektbeskrivningen. Ang. 325ic -07 Bra pris, men jag hade inte köpt den iaf pga den magra utrusningen. Bättre att lägga till lite. //MArin |
|
|
Nu är det så att man är född och uppvuxen i Gävle och har ett rätt starkt minne av att denna bil varit ute tidigare. Är det samma kärra så saknas till och med sport-stolar vilket gör den helt ointressant för mig och troligen 80% av resterande eventuella intressenter. /Jens |
|
|
Tack för svar allihopa. Den har inte sportstolar nej, jag stör mig inte så mycket på detta. Vilka paket tror ni den har? Följande utr finns: ACC/Klimatanläggning, Antisladdsystem, Antispinn, CD, Elhissar, Elspeglar, Elstolar, Farthållare, Fjärrstyrt c-lås, Färddator, Regnsensor, Stolvärme, Svensksåld, textilklädsel, 17" lm-fälgar till både vinter och sommarhjul, Xenonstrålkastare, Parkeringssensorer, Yttertemperaturmätare, Jag har lagt fram förslaget att byta ut 325:an mot min VW GTI, han verkar intresserad. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.