|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag äger en 535 E34 -91 som jag funderar på att sälja, nu undrar jag va man kan få för den? Har kollat lite på blocket vart dom ligger någonstans men allt från 4.000 till 20.000 så blev inte mycket klokare av det :P Kan väl berätta lite om den: Rensad inredning (fram- o baksäte kvar) "Rally" stolar fram Ställbara Koni dämpare Fjäderbenstag Vassare kam (vet ej sort) Förra ägaren sa att den va chippad xeon hel/halvljus diod i positions belysning samt skylt lyckta öppet luft filter Är väl det jag kan komma på nu. Tacksam för svar! MVH Kim | |
|
Ja på den beskrivningen så låter det ju i vart fall som betydligt närmare 4 000 än 20 000. Rallystolar och rensad inredning i en 5-serie, menar du verkligen allvar...??? Det handlar väl om ifall att den är absolut rostfri och i fullgot skick så att den går att återställa till en riktig bil igen. Men eftersom det blir dyrt och massor av jobb så finns det väl risk att det blir svårt få särskilt mycket mera än 4 000. Om den har rost och är allmänt risig (vilket jag misstänker att det finns risk för..?) så får du nog vara mycket glad om du blir av med den för 4 000. Men det här är mina personliga åsikter. Allt handlar ju trots allt om tycke och smak. Så jag hoppas för din skull att någon annan ser det helt annorlunda än jag. (Någon annan som har en E34 med en ägare?) |
|
|
Ja det är ju ingen originalbil... Men om det är där skon klämmer så skulle jag nog kunna fixa fram en original inredning o sätta i. Den enda rost jag vet om är några små rost bubblor på bakluckan. Anledningen till att den är rensad är att tanken var att jag skulle ha den som banrace bil eller liknande med bur, även turbo konvertering hade jag tänkt mig men då jag blev arbetslös samtidigt som jag fick mitt andra barn så får man nog lägga hobbyn på hyllan ett tag tyvärr. Kan tillägga att den har 17" BBS Fälgar och tonade rutor runt om. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.