|
Sida 16 av 21
|
|
|---|---|
| såld lr du skiter i att sälja den? | |
|
Valde att ha den kvar. Njuter varje dag jag kör den. Så tänkte som så att jag kommer nog att ångra mig om jag säljer den. Bättre bil har jag aldrig haft. Och kommer nog aldrig få tag i en E39 i det skicket igen känns det som. |
|
|
Blir kanske ett nytt försök till våren? Jag tror vi får anledning att återkomma till tråden. :) |
|
|
Nix. Det blir ingen försäljning. Jag ska hålla kvar i pärlan :) Synd för dom som var i köptagen för en E39 Touring M-Sport. Går ju som en dröm i alla lägen. Så njutbart ju. När jag kände så , så är det ju inte värt att sälja en för 110.000:-. Skulle bara ångra mig! |
|
Ro 553 Alpina b7-86
Mini Cooper -19 Saab 9000 Talladega-90 Camaro -77 Saab 9000 Mellberg Ford Mondeo -14 |
110000:-? Det var väl ingen som ville betala 99000:- You can call me Bon |
|
Jag menar bara att jag skulle inte ens sälja för 110.000:-. Då jag insett att jag gillar bilen så pass mycket att jag kommer ångra mig. Finns nog inte många som är i bättre skick heller. Så bestämt mig för att behålla den! |
|
|
Men kan inte fatta allas sura , otrevliga och irriterande inlägg. Men men det finns ju alla typer av folk ;) Tack ni som diskuterat detta iaf. OVER AND OUT |
|
Terry N |
Känns som ett svek craile, 308 inlägg och ingen försäljning - du drar dig tillbaka.... anyway - fortsatt lycka med bilen! |
|
Tror ni verkligen att det kommer sluta såhär?! Kan sätta en hundring på att han kommer försöka igen vartefter ;-) >>Craile Hitta nån bilfirma som kan sälja den åt dig på provision, då öppnas helt andra möjligheter. Tror att du lätt får ut 100k på det sättet. |
|
|
Men så försvinner 10-15% i provision och då är vi nere på 85-90'. Då skulle jag nästan tro att den kommer gå iväg ändå. ;) Men håller med dig, naturligtvis kommer det inte sluta här. Craile har inte valt att inte sälja bilen utan han har ju inte fått några spekulanter. Att välja att inte sälja gör man när man får ett bra bud men ändå säger nej. Eftersom behovet/önskan att sälja kommer finnas kvar så dyker den nog upp igen om nån månad. ------- //Lövet |
|
|
Nu har jag inte läst den här tråden tvärnoga men Craile vill sälja pga drömmar om diesel knatter? Diesel verkar gå framåt enormt i Sverige, skulle vara intressant att se någon form av statistik på dieselns framfrart. Hur som helst, som E39 ägare förstår jag Craile lite. Men om man inte har tur så tvingas man tyvärr bita i det sura äpplet till slut. Strikt ekonomiskt är det väl sällan det lönar sig att sälja/byta om inte ens körmönster ändrats dramatiskt eller om bilen är slutkörd till bristningsgränsen. |
|
|
Inget ont om Craile eller hans bil men när det finns sådana bilar Länk i liknande prisklass som inte blir sålda bör man tänka om man vill bli av med bilen men det är inget bekymmer för Craile då han har beslutat att behålla bilen. BMW M-POWER |
|
|
Den 540'n borde inte vara kvar speciellt länge. Manuella 540 Touring med M-sportpaket är väldigt ovanliga. Har för mig att Stephan735 presenterade någon lista på antal och färger för ett tag sedan. ___ //Ulf |
|
|
Den 540´n har vart ute till försäljning tidigare här på autopower oxå om jag inte minns fel för ngn vecka sedan. Tycker oxå att båda bilen o priset är attraktiv. BMW M-POWER |
|
|
mats_epost: Kolla in statistiken här: Länk Betyder det att 92 % av alla 5-serie som sålts 2011 varit diesel? __________ Mvh Grelle |
|
|
Grelle: Tack, intressant! Men osäker på hur "% DIESEL AV MODELLEN" ska tolkas i detta fall. |
|
|
Samma här, låter som väldigt hög andel. __________ Mvh Grelle |
|
| Stämmer säkert, ca 61% av den totala nybilsförsäljningen i februari var dieselbilar. | |
| "Känns som ett svek", haha! Då har man levt ett lätt liv om det känns så. Han har valt ett pris på sin egen bil och ingen har dykt upp som värderat den lika. Ingen är sviken och det är otroligt hur lång en tråd kan bli med så lite innehåll. Men olika åsikter råder det ingen brist på. :) | |
|
>>Anders Om han nu har svårt att få intressenter på en -04 för 100lax, vad skall man då sätta ut en -01 för? 50k? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.