|
|
|
|---|---|
|
Hallåå! Är i tankarna att slänga på coils till e36:an.. det kommer inte vara några av värstingsorten utan bara med höj-sänk funktion. Då jag har kollat på dom lite billagare varianterna så följer det ju inte med topplagringar, så det jag undrar är om det går att köra med dom som sitter på orginal fjäderbenen eller om dom kommer att ge vika för att dom nya dämparna är hårdare? | |
|
De kommer inte hålla men du har väl motorhuv, i så fall kommer denna ta upp resterande kraft ;) Bara att montera, är inga problem. Varför man byter topplagringar är för att man vill ha en stum lagring som inte rör sig och för att man ska få fler inställningsmöjligheter. På en normal gatbil man bara vill sänka är detta onödigt. |
|
| Okej får väl köra på det då! Ryker skiten så har man väl lärt sig en läxa antar jag :) | |
|
tjena! ja köpte enbillig variant kom inte ihåg märke,blå var de. ja tog orginal topplagringar. jag är riktigt nöjd!! går som gokart fast endå med mer komfort än va ja trodde! det sitter på turbo bilen så det får smaka lite! ;) |
|
| Alright! Det låter ju bra! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.