AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
411

Dom som annonserar vill inte sälja sina prylar!

Grusse
Konstigt folk som annonserar här på BMW Börsen. Det är tredje gången som jag inte får några prylar. Jag har ringt och snackat med personerna som skulle sälja div. prylar. Och dom tar namn & adress och ska skicka prylarna till mig, sen går man och väntar och väntar och väntar men inga grejor dyker upp. Jag ringer upp killen igen och han säger att han inte haft tid att skicka dom, men jag gör direkt.

Samma sak nu, inga grejor kommer nu heller. Har väntat en månad nu så jag har gett upp. Men samma sak har hänt mig tre gånger det senaste året, affären har varit klar och allt men inget händer. Varför?
Det är svinit tycker jag! Svårt att lita på folk som säljer via annonser! Nästa gång får ni väl helt enkelt träffas istället för att skicka prylarna via posten.

/Manray/
Samma sak och sälja något. Jag ska bara... har Alfons Åberg en BMW?
st
758
stimpenbmw2
528i E39 -98
hatar sånt. fattar ej de personerna. e det ngt nån skall ha av mig så e jag väldigt mån om att skicka det så snabbt som möjligt.
Sp
852
Space-X-plorer
325CiA -93 Silver
Dom har säkert Comviq mobil abonnemang o vill ha lite bonus till mobilen. finns såna idioter så de förvånar mig inte...

Finns på icq: 60288954
Visa användare
427
Preben
Chevrolet Colorado -05
X5 4,4 -02
Det är typ samma sak som folk ringer och pratar om att dom vill ha en massa saker men vill inte betala vad saker och ting kostar. Även om prylarna är helt sjysta och man har priset i anonnsen.
Eller tror folk att man har lagt ut en kontaktannons.

M5 TOURING DEN SNABBA HUNDBILEN
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Jag har varit med om samma sak. Lite dålig stil att inte skicka grejerna så fort som möjligt om man har kommit överens om det. När jag köper något så vill jag ha det så fort möjligt och jag tror andra också vill det.

//Schnitzer
BM
511
BMW-Danne
BMW 530d -02
för att inte tala om såna jävla miffon som inte hämtar ut saker man skickar mot pf... så när månaden gått o man fått betala för o få tillbax grejen - äntligen får tag på miffot, får förklarat för sig att han inte fick loss pengarna o därför inte hade råd... men han tycker uppenbarligen att man som säljare skall behöva pröjsa frkter på några 100 hit o dit =(

fy FAN!!

/Danne

390Nm - oljebrännare! nu med 20" 'igen'
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.