|
|
|
|---|---|
|
Jag är inne på AP flera gånger varje dag, då det är så lättilgängligt på iphonen, när jag behöver fördriva tid. Forumet är lättöverskådligt och passar perfekt i mobilen. Hur botaniserar du runt på AP, och i vilket syfte? Slösurfing för att du är beroende och vill slå ihjäl lite tid eller enbart i upplysningssyfte när du behöver hjälp med något? Kul och se vilka som är riktiga AP-narkomaner? BMW CS #07491 | |
|
Jag är också inne fler gånger per dag. Mestadels för att lära mig nya saker men jag slänger in lite egna trådar också ibland när jag behöver hjälp. Själva forumet är moget och roligt men en liten uppdatering på funktioner hade inte varit dumt. Edit-knappen någon... :) |
|
|
Inne flera ggr per dag. Öppnar alltid "senaste 100"-sidan. Mycket bra forum. T.o.m. bättre än sporthoj.com. |
|
|
För ofta om man frågar tanten Ha deT |
|
| varje dag.. kollar powerbörsen samt forumet flera gånger om dan :P | |
|
frugan säger att man är besatt! Förstår inte riktigt vad hon menar!? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Är inne för att lära mig, och för att det är intressant! Frågar rätt mycket också, för att lära mig.. Hjälper så mkt jag kan. Sedan är jag Beemoholist också:) Beemoholist javisst! |
|
|
Kollar igenom 5-serieforumet, Alla bmw forumet och bildelar säljes säkert 10ggr per dag. På forumet försöker man svara på obesvarade frågor i den mån man har kunskapen. Tyvärr får jag sällan svar på mina funderingar, så jag frågar sällan om något. |
|
| Flera ggr per dag. Brukar kolla de flesta trådarna från m-avdelningen och neråt. Även powerbörsen kollas flitigt. | |
| I princip varje gång jag gör nummer två.... Funkar klockrent i Opera Mini på en mobil med stor skärm. | |
| marin849: är det därför du har så krystade inlägg? ;-))) | |
| Ibland ja :) Fast det beror nog mer på att det ibland går vansinnigt fort mellan det att telefonen tas fram, autopower dyker upp, skummar index, ser intressant tråd, får upp intressant tråd, ett svar skrivs o telefonen åker ner igen. | |
|
Mitt beroende har avtagit lite tills på kvällen... BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
AP är BMW`s All Inclusive. //BMW CS #6780 Livet är alldeles för kort, i förhållande till hur länge man är död. M.J (Visby) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.