|
|
|
|---|---|
|
Hallo! Skulle byta en gammal radio/navi en en -00 e46 323i till en ny mp3, bluetooth, usb etc Kenwood. Länk Kollade upp vilken ISO jag skulle ha, läste till mig att det skulle vara de runda kontakterna på e46:or innan -03 Köpte en och en ny panel runt den nya radion. Länk Jag monterar ut stereon och möts av den här kontakten, den enda som sitter i stereon... Länk ??? Vad har jag missat? alla bilder jag sett när jag sökt har en stor kontakt, inte den här lilla blåa saken. Någon som vet? | |
|
I och med att du har någon navi-variant i bilen så är det kanske andra kontakter än de vanliga kassett/CD-spelarna. Navi-systemen brukar ju ha radiomodul, förstärkare m.m i kofferten. |
|
|
Den lilla kontakten tror jag är till rattknappar och ev. cd-växlare. Du ska ha en stor kontakt (för ström och högtalarkablar), leta runt lite i panelen... Fungerade den gamla stereon? |
|
|
När jag tar ut stereon så sitter det bara den lilla kontakten i stereon, finns ingen annan kontakt. När jag försöker följa kabeln så försvinner den ner bakom instrumentbrädan. För att följa den mste jag montera ner en hel del saker... Skumt, har inte hittat något på nätet som förklarar, ej heller en annan typ av ISO. Stereon fungerar, gammal som kristus dock... |
|
|
Stötte Precis på samma fenomen då jag köpt en ny Pioneer huvudenhet plus alla kablar till rattstyrning.. Någon som vet ifall det sitter nån större kontakt innanför? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.