|
|
|
|---|---|
|
De här h.rungarna har precis kostat mig massor av tid, pengar och nerver. Bilen som jag skulle titta på visade sig vara krockskadad trots att jag frågade om den var det innan jag åkte. Dessutom fick jag en inblick i deras verkstad, att döma av det jag såg verkade det som om de slaktar bilar. Bl a såg jag en risig S8 med ett stort hål i motorrummet, den försökte de lappa ihop. Kort och gott, undvik allt som har med autohaus stern att göra. De här fanns i Bremen men jag vet att de finns på fler ställen. | |
| Var det alpinan du var köpare på? | |
|
Quickie: Hittade 2 olika? Stern i Bremen, vilken var det? Nr.1: Länk Länk Nr.2: Länk Länk Tippar på Nr.1... Mvh |
|
|
Jag skulle köpa en clk cab...kan man anmäla de till mobile.de? Det är länk nr 2 på nr 2=) |
|
|
Tror inte det går att anmäla? Kolla istället på bilar med Junge Sterne; en kvalitetsstämpel liknande BMW´s Premium Selection: Länk Finns minst en 2007:a som ligger ganska nära ditt pristak?: Länk Länk Mvh |
|
| De har även uppdaterad motor (184Hk) ser jag nu, känns som de är prisvärda. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.