|
|
|
|---|---|
|
Hej Alla! Jag skulle behöva ha lite hjälp när det gäller att köpa BMW, har kört Volvo hela mitt liv men nu är det dags att köpa BMW. Behöver en snål diesel och har hittat dessa två alternativ, något att ha är min enkla fråga. Länk Eller Länk Tycker själv att det vekar ok men vad säger expertisen? Tack på förhand! Andreas | |
|
Den första du länkat till är en riktig snikversion; många E61:or (men inte alla!) har Advantage + Comfortpaket eftersom de oftast rullat som tjänstebilar och det funnits ett "specialpris" för dessa. Dessutom är Adv+Com en vettig utrustningsnivå eftersom du får läder, parkeringsensor, Xenonljus etc med Comfortpaketet. Detta får du med den andra bilen du länkat till. ---- BMW CS #6212 |
|
|
Tack för info. Om jag fattade rätt så är det inget paket på bilen i första länken, och att man skall minst ha Adv.+Comfort när man skall köpa. Gör det något att bilen gått 12500 mil? 219` är det ok pris för bilen i länk 2? MVH Andreas |
|
|
Ska ha och ska ha... många bilar har det som std och själv tycker jag att det är väldigt vettiga grejer som ingår. Miltalet är inte det viktiga, utan skicket. Priset är lite högt, men å andra sidan så är just den modellen populär. âr bilen väldigt fin och du kan få den för runt 200-205' så kan det vara en god affär. ---- BMW CS #6212 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.