|
|
|
|---|---|
|
Hej hjälp Tittar på en bmw z4 2,5 års m 2003 på blocket. 149,000:- Ser väldigt fin ut på bild. är 16800mil för mkt ? Är det så att alla som finns på blocket är skruvade mätare? Denna full bok | |
|
Hej Är milen för mycket är nog vad du själv tycker. Jag skulle absolut tycka det är för mycket men det är min åsikt. Nej alla på blocket har inte skruvade mätare, vad har du fått det ifrån =) Skicka gärna en länk till objektet så kan vi kolla åt dig. |
|
|
Bilen är en 3-serie E46 under skalet och tål mil precis lika bra som vilken annan bil som helst. Dock så kommer ju bilen självklart vara lite mer sliten än en som gått 4000 mil. Jag skulle absolut misstänka bilarna med 4000 mil mer för att vara skruvade än bilar med 16000 mil. ------- //Lövet |
|
|
Skickar länken här nedan. Den har rullat cirka 2000mil om året, fill servicebok till 15300mil. Toppskick. Är 149,000:- för mkt ? Länk |
|
| Provkörde denna bil med sommardäcken på Bridstone potenza 255-35-18 90w fram 225-40-18 88w bak kändes att den spårade rejält. cirka 4,5mm runt om varför gör denna bil det ? | |
|
Är den ens registrerad i Sverige? Jag kan inte säga att jag tycker att priset är så värst mkt att hurra för. Du skulle exempelvis få min svensksålda 3.0a med 11k på mätaren för runt 165k. ------- //Lövet |
|
|
Angående språrkänslighet så är det säkert punkteringsfria RFT däck på den. Dessa är skräp och gör bilen helt hopplös. ------- //Lövet |
|
|
Den kommer att reg bes nästa vecka. 140,000:- släpper han den för med sommar o vinterdäck. |
|
|
Bilar som är importerade enbart för att säljas vidare brukar inte alltid vara de finaste. Kolla ORDENTLIGT att bilen inte är krockad eller liknande. ------- //Lövet |
|
|
kollat på den ser kanon ut. fullservice historik fråm bmw i serviceboken. Är priset rätt 140,000:- Hur ser prislappen ut till april går bilarna upp i pris då ? Enligt honom som säljer z4 så är det inte många som har ringt !!! |
|
|
Just en Z4 är ju ganska lätt att hitta som enbart är sommarkörd. Jag tror inte denna är endast sommarkörd:) En sommar körd bil är kanke mycket dyrare, det vet jag inget om, men jag hade letat efter en som endast gått på sommaren! Mvh. Richard |
|
|
Har du ringt till de verkstäder som står i boken och hört vad de har att säga om bilen? ------- //Lövet |
|
|
Kollat med bmw i göteborg. inga skador i historiken o full servad till 15300mil Brukar det vara ont om z4 till sommaren ?? |
|
| Nej, tvärt om brukar det vara gott om Z4 till salu under våren eftersom privatsäljarna vaknar till liv samtidigt som många byter in sina gamla vagnar mot något nyare. Säsongen kommer men vi är inte där än. | |
|
Länk Kan detta vara något? 2200 mil på 4 år (konstigt?), 1 ägare och nu har en bilfirma den. Jag har funderat på den ganska länge, har både ringt och mailat på den. Skulle fått tummen ur arslet och gått dit och provkört men det är ju en bit från Malmö. |
|
|
Den ser riktigt fin ut! Den handlarn är bra, tysklandsimporter med låga mil |
|
| 17 000 mil på en z4 2003a, den är nog körd 24/7 varje sommar då :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.