|
|
|
|---|---|
|
Har bara serviceboken som bevis på att servicen är gjord som den ska. Men har tyvärr inga kvitton på mer detaljerad nivå, som tex arbetsprogrammet till inspektion 2. Den är köp och servad på samma ställe hela tiden. Vad sparar dom i sina datorer? | |
|
Jag har fått ut alla kvitton på båda mina bilar ifrån dom verkstäderna som har servat bilarna i Tyskland, det borde vara samma i Sverige. Ring verkstaden och kolla. // Mvh Andreas |
|
| Jag ringde till Bmw i Solna och fick alla kvitton på vad som var gjort där hemskickat, samt en handskriven lapp av en Bea, väldigt bra service ! | |
|
Skickade iväg ett mail där på kvällen, och fick svar idag att dom inte kan bifoga eller skicka över mail. Så är väl vanlig post som gäller då? Är det någonting dom "ska göra" om man ber, eller är det "rätt" person man ska prata med? |
|
|
Nja "ska" är väl till att ta i, men dom borde kunna ordna det om man ber lite snällt. om dom nu inte vill skicka det elektroniskt år 2011 så be att dom skickar uppgifterna med snigelpost, om dom inte vill det heller så fråga vad det kostar för att dom ska ställa upp med lite kundvård. // Mvh Andreas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.