|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet vart man kan hitta det? Hittar inget i min "Electrical Troubleshooting Manual".. det borde ju finnas där. Försökte hitta genom Ir-sensorn till fjärrlåset men ack. Det går ca ett dussin kablar från backspegeln och jag vill bara få igång själva avbländarfunktionen. | |
|
Har du öppnat spegeln? Om inte, så gör det. Det står tryckt på kretskortet vad som är vad. Jag kopplade bara på 12V där det skulle vara, och sen fungerade avbländningen. Det finns även utgångar för sidospeglar, men dom kan man ju strunta i. |
|
|
Gäller förståss en E34. glömde skriva det ser jag. Men tack Peter, jag ska kolla upp det! |
|
|
Hade isär backspegeln idag, det står inget tryckt på mitt kretskort vill jag lova. Det är otäckt mycket elektronik för en avbländar backspegel tycker jag. Jag har lika dan spegel i min 540iA, får väl mäta lite på den annars. |
|
|
Osis! Då är det olika på E34 och E39. Jag köpte en från skroten och hade nog gått bet på att koppla in den om det inte stått snyggt och prydligt var man skulle koppla in matningen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.