|
|
|
|---|---|
|
Shenna Boys! , har äntligen fått hem mina ledbulbs till angeleyesen för att få ett finare look på pärlan :) , men nu är frågan hur byter jag från orginal till de nya? är lika dålig på el som en hund på bords skicket så tacksam för svar & beskrivningar MVH Sigge | |
| Sett på adapterkabel,skru ut hele lampeholderen som sitter høgst upp på lampen (vri mot klokka)tar 2 min. | |
|
Sååg de efter hjälp av hasso, men hade inte fått med adapter kablarna : ( så måste köpa/fixa de imorgon! Mvh |
|
|
Skulle fixa det idag , men fattar fortfarande inte hur man byter? förstår inte vad den ska sitta : O får inte ihop det ! börjar bli smått galen på de hära nu. skicka gärna mera info & eventuella bilder:) Mvh Sigge |
|
|
Bilder Länk Länk Länk Länk Någon som blir klokare? |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det där är några hittepålampor inte Hella original därför det inte passar. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| attans, inte äns med nån moddning? | |
| nei går ikke med moddning,men depo lampan du har kan moddas med led etc Länk | |
| Inhandlade CCFL ringer ifrån bilupplysningen.se , kanon service & 2dagars frakttid! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.