AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

X-Serien
5.985

Då var man en glad 4.8IS ägare!

Sida 2 av 2
NeZaN
captainoats

Ja, jag tror det. Någon form av trappstege iaf.
Å andra sidan har jag ju Instegen att stå på... Vi får se :D

/NeZaN
NeZaN
Framför allt måste ju 20 tummarna på!

/NeZaN
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Grattis till en framtid med Vpower 99oktan:), avgasljudet säljer bilen av sig självt som sagt.

Imolarot fanns även på Länk Det såldes några stycken av den.

Mvh
Asken

BMW. Från de bästa, till de bästa!
Da
154
Daniel.Clausen
Bmw X5 4.8is -04
Jahaaa här har vi han som hann precis knycka den framför näsan på mig : ) Men grattulerar till köpet, mycket trevliga vagnar.

MVH Daniel

NeZaN
Asken, Har än så länge bara kört 95, men man kanske ska köra 99 :)
Jag misstänkte att det fanns flera.

Daniel.Clausen, ja du, tyvärr så blev det så! Men det finns mycket vagnar där ute, bara att ha is i magen. Det hade jag. Skulle köpt M5 E39, men blev denna istället!

Bättre bilder nu, men fortfarande dålig fotograf!
Länk

/NeZaN
Be
159
Benzan
X5 30d M-sport F15
ttp://www.garaget.org/?car=192869
Ser Kanon ut NeZaN, Men 20" är för smått :)

Daniel.Clausen jag kan tänka mig sälja min för ett vettigt bud :)

NeZaN får man fråga vad du gav ? skicka pm om du inte vill skriva ut det

/Benz@n

NeZaN
Hehe, jag vet. Får nog tyvärr börja med 20-tummarna denna säsong, så får man se till nästa år. Om du inte har något bra erbjudande på X6M-fälgarna? :P

/NeZaN
Be
159
Benzan
X5 30d M-sport F15
Hehe även fast jag funderar på att byta bil i vår så tror jag nog jag behåller fälgarna till nästa bil :)

Grattis till en fin bil, alltid kul med glada människor!

Jag måste korrigera Benzan: det är 4.4 som är "the real X5", särskilt med custom-dämpare har den betydligt fetare ljud än is-modellerna som tyvärr har för mycket motorvibrationer för att komma upp i klass med 4.4... ;)

Tycker dina fina 20"-fälgar duger mer än väl, dom är skitfina. Gillar personligen verkligen 4.6is femekrade style 87, också i 20".
NeZaN
Lasse-SL500

Har aldrig provkört eller åkt med i en 4.4 så jag vet inte hur den beter sig, men jag upplever faktiskt inga vibrationer från min 4.8 iaf. Den mullrar däremot konstant, men ingenting störande i kupén.

Jag tycker också om originalfälgarna. Ska kika på Style 87, vet inte riktigt hur dom ser ut.

/NeZaN
Be
159
Benzan
X5 30d M-sport F15
Med costom-dämpare kan man få alla bilar å låta. Har 4" hela vägen på supran å den låter den också :)

menade inte bara ljudmässigt utan hela responsen och registret är grym skillnad.. Kör glädjen e helt annan i 4.8is

Motorvibrationer har jag inte märkt av .. å har ju dubbel rutor i min så det är tyst och skönt inne.

nezan: såg riktigt bra ut :P
IS:en har ju såna vibrationer så att folk brukar ha problem om dom har på sig en kulspetspenna eller mobiltelefon -- allt skakar sönder!! Och det går inte på garantin, så har man en iPhone som skakat sönder i en IS ska man inte nämna något om att det är en IS till Apple - dom vet allt om hur dom vibrerar och vägrar ersätta din trasiga iPhone om det är en IS...

(haha, jag bara retas -- det är klart den inte vibrerar. Men jag måste ju ha något att komma med, jag som bara har en 4.4!! :-)

En 4.4 med dragkrok är den ultimata X5:an!! :) ;)
NeZan: här är Style 87:

Länk
Be
159
Benzan
X5 30d M-sport F15
Fan jag som saknar dragkrok :)

NeZaN
bmw_jerry Tack så mycket!

Lasse-SL500 Jag visste väl det!

Tycker fan inte det är så stor skillnad på 87 och 168. Färre ekrar och bygger inåt lite olika, men annars ser dom ganska lika ut.

Ang. dragkrok så är jag sugen på att montera en avtagbar, och även en Imolaröd Takbox! :) Sjukt onödigt.

/NeZaN
Be
159
Benzan
X5 30d M-sport F15
då kan du ju inte ta bort railsen ju :)

NeZaN
Nej, det är ju det. Får se hur jag gör. Men takbox är jäkligt onödigt :D

/NeZaN
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.