|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Min flickvän vill jämt köra min BMW, tänkte sälja bilen men fick en örfil då :( Hon älskar BMWn jag har nu och älskade min förra.. MYCKET möjligt att hennes första bil kommer bli en BMW BMW POWER |
|
|
karlhilding, det räcker med 505 hk. StefanL, tack ;) |
|
mkk230 |
nice att det finns nån aktiv tjej på forumet. |
|
Minns när jag köpte min E30 325. Tjejen rynkade på näsan och ifrågasatte hur jag kunde betala 12000kr för en gammal -87a med sliten lack. Efter att hennes "fina" Audi A4 som hon var så stolt över vägrade starta en morgon lånade hon motvilligt min Bmw då hon inte hade annat val. Efter den resan vart a4an aldrig lagad utan blev stående och hon övertog temporärt min 325 medan jag hade firma bilen. Enda sedan dess har hon endast kört Bmw och lånar min nuvarande 330 så fort hon får chansen. Så det finns fruntimmer som uppskattar det fina i livet också =) // 4 cyl är INTE en riktig BMW |
|
| Ja! På båda frågorna i TS :) | |
| En av mina ex har en supersnygg cleant stylad bmw! | |
|
Frugan är inne på sin 3-BMW bil Men det är mest drag i den här senaste:) (325 E90) |
|
|
Körde idag om en X5 med övningskörningsskylt bak (!), vem vågar låta nån annan övningsköra med sin X5:a liksom?! Kollade i backspegeln och såg att det dessutom var ett fruntimmer som körde (!), Ännu värre!!! Så visst finns dom....... |
|
|
Milde gud vilka stereotyper som framträder här... Att det finns kvinnor som kör BMW är väl inte mer konstigt än att de kör Mercedes, Audi, Volvo, Citroën eller [sätt in valfritt bilmärke här]? Det var knappast någon som höjde på ögonbrynen när min mamma körde i pappas tjänste-E39 touring... /Masten |
|
|
242: Hål i huvudet???? //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
242: Ursäkta, men det var det dummaste jag har hört på länge. Min bil: Länk |
|
|
Det är nog fler tjejer som kör BMW än vi tror. Min kärring kör en 328a och hon kör även en kawasaki gpx 600r på sommaren och hon är snart 50 år. Klart att hon är ju ingen tjej snarare en gammal kärring. Och syrrans tös kör med en 120, så för mig är det inget särskilt att tjejer och kärringar kör BMW. mvh stefan |
|
|
Min fru kör 118dM och det är hennes andra BMW. Nu när hon är Mamma ledig så får hon köra 525:an och jag den lilla bilen. Tycker jag ser många tjejer som kör BMW här i Malmö området. |
|
| Har ju haft min gamla E39:a länge nu, men den köpte jag av en kvinna. Så det som så konstigt tas upp som ett fenomen här förekom alltså redan för 5 år sedan ;) | |
|
Anders-72. Är det sant? Herregud vart är vi på väg. Snart börjar dom (kvinnorna) väl säga att Seat Ibiza är skit också ;) |
|
|
Läckert med tjejer som kör Bmw...:) Känner till ett par stycken och min slutsats är att de kör mer "förtroendeingivande" än lilla Lisa som kommer i sin Aygo och tycker "de stora lastbilarna" är det läskigaste som finns. |
|
|
Haha. Ja, de kör även mer förtroendeingivande än de där c00la grabbarna med keps i valfri riktning, brölande avgasljud och halv/dimljuskombo lysande. :-) _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.