|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
mkk230 |
Hur många damer/tjejer kör bmw? Finns det några aktiva här i forumet? Undrar eftersom jag såg en tjej på Mio i kungenskurva & hon åkte en röd 3-serie E90. Det finns tjejer som gillar bmw. |
| Wow såg du en tjej som körde BMW????? | |
| Hon hade säkert lånat killens bil ;) | |
mkk230 |
Hahah faktiskt så var det första gången. Den var röd så lite tjejstuk men det kan vara att det är hennes boy. |
|
Jag har sett en lr två bakom BMW-ratten. Min tjej älskar BMW och håller på å ta körkort och säger att hon aldrig aldrig kommer att köra nånting annat än BMW. Går det inte med våld så går det med mer våld och går det sönder var det trasigt från början. |
|
|
Lyxfällan hade ju en tjej som körde BMW... Sedan hade min f.d. granne (flyttade ifjol) en hyfsat frekvent besökare i 20-årsåldern som körde en mörklila (den som ser ut som svart) 320 E36 med tillhörande brölkit. Och min svägerska, givetvis. Hon är 42 och kör en mörkgrå E61 525 touring. Hennes förra bil var en mörkblå 316 compact. _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
|
Har en kompis som kör Kia och Volvo, men frugan hans kör en BMW! En av mina arbetskollegor är inne på sin 26:e BMW. Den första, en 1600, köpte han redan 1967. Tror ni hans fru FÅR köra något annat än BMW? Nope. Boldly goes where no BMW has gone before |
|
|
Min fru kör t.ex alltid BMW(523:an just nu). Men hon kör iofs det jag får tag på i bilväg ;) Tycker det "kryllar" av fruntimmer som kör BMW, däremot har jag inte sett någon kvinna i en Jaguar..t.ex. BMW's körs av "alla" idag. MEN, det finns vissa modellvarianter av BMW som kvinnor mestadels syns i och det är ju 1-serien.. Finns en hel del ägare som tror att den är framhjulsdriven dessutom!?...Ok, märk väl att jag inte skriver "kvinnor" utan ÄGARE :) Mvh Janne. |
|
|
Frugan brukar köra min 530d medan jag får åka runt i hennes gammla dieselcaddy. Varför? Jag kör ca 10mil i veckan och hon 25. Tycker det är självklart att hon får den säkrare och bekvämare bilen. Ska vi nånstans tillsammans blir det självklart i BMWn med mig som chaufför |
|
|
Samma i vår familj som i Jannes! Min fru kör alltid en BMW när hon kör bil. Men hos oss är det dessutom min fru som ser till att vi har två BMW eftersom hon vägrar att köpa bil av annat fabrikat. Hon hävdar fortfarande att det var bilen som hon fastnade för när vi träffades för 28 år sedan:) **BMW-ägare i 31 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980** |
|
|
Janne T: Kvinnor syns mestadels också i 3-seriens compact. ;-) Mats: Svägerskans karl ville ha en Volvo. Men som jag redan uppgivit så blev det 525T när hon satte ned foten. :-) _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
|
Min tjatade länge och ville bli av med hennes Volvo ;-) Nu åker hon 3 serie touring, o är så glad :-))) "en gentleman reser aldrig med mindre än tolv cylindrar framför sig.." Mvh Jocke W |
|
|
Mats: bra smak din fru har. Är det så hos andra bilmärken oxå lr är det bara vi BMW-ägare som är förälskade i våra BMW:n? Går det inte med våld så går det med mer våld och går det sönder var det trasigt från början. |
|
|
Z4 Maria kör ju en Z4M! BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Yes, jag kör en Z4M ... som dessutom är kompressormatad av ESS Tuning ;) Min bil: Länk |
|
|
Grymt bil Maria. Går det inte med våld så går det med mer våld och går det sönder var det trasigt från början. |
|
|
Hur många pållar har du nu Maria. Enl rykten så har du ju varit i Norge ännu en gång. Gäller väl att vara bestämd på kopplingen och ingen "tjejkörning"! |
|
|
OK. 505 hk. Kollade just nu. Tror inte du vill fler eller? |
|
|
Grym bil Maria:) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
syrran kör volvo s40T -04? men klagar på den hela tiden. blir så glad varje gång hon får ta en tur i 328:an. hon säger själv att en 3:a med rak 2.5L 6:a eller större mellan -97 -05 skulle sitta fint :) BMW ownz |
|
Buspelle |
Min fru kör en alldeles egen BMW 320 så nog finns dom:) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.