AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
7.327

Hur vet man vilka som är ens Bmw broder / entusiast ?

Sida 3 av 3
ma
7.450
marin849
E39 525i Touring M-pkt -04
captainoats: Underbart. Min parkeringsstragegi är exakt densamma. Och när man sedan ställt sig längst bort i ett hörn av parkeringen ställer sig ibland någon på platsen bredvid (jävla idiot, fort fram o kolla efter skador) eller med en tom plats emellan och det är en fin bil = entusiast, broder etc!!

Parkering i öde hörn (en tom plats emellan/står mittemot etc), BMW CS-klistermärke och/eller Autopower nummerskyltshållare är fina tecken.

Alla fyra uppfyllda = värt att vänta på att ägaren kommer ut. :)

Ligger det dessutom ett par prydligt tillrättalagda BMW M original driving gloves på mittkonsolen = bjud ägaren på fika.
St
504
Stockholm-1
340i Touring
I3s
Captainoats. Jag är ny på forumet, så jag har väl kollat runt och läst olika trådar. Skaffade precis min första bil, har tidigare bara ägt mc, och där är det ju så att de flesta mc förare hälsar på varandra (utom HD ägare som är för coola för det), kul att det är
Samma sak med BMW. En san BMW entusiast ska någongång ha besökt Munchen, eller åtmindstone Bayern, för att få en förståelse för märkets karaktär och kulturinfluenser. Saltkringlan är en sån del men det var förstås inget seriöst förslag.
Vari ligger problemet med klistermärke på rutans insida? Lätt att avlägsna, även med klister./ Städguru.
Visa användare
1.273
esadh
523iA -97
Tonade rutor ger problem med att sätta saker på insidan. :-)
Så det är bättre att ha märket på utsidan i så fall.

_
***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.***
Visa användare
1.273
esadh
523iA -97
Eller det beror ju givetvis på vilken ruta man sätter det. *d'oh* Långt ned på framrutan vore kanske bra? Fast svårare att tvätta bort om man skulle vilja det.

_
***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.***
ca
2.141
captainoats
530 E39 2001
Hehe ja svårt detta :)

Det ska vara diskret men ändå synas.
Som easdh sa så är det nog bäst på utsidan då många har tonade rutor, alt långt ner på insidan av framrutan. typ där P biljetten brukar ligga.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.