|
Sida 7 av 7
|
|
|---|---|
| Låt mig vara den första att gratulera. No hard feelings | |
|
Tack Marin! Nu är skönheten nytvättad o vaxat så den är väl förberedd inför morgondagens långa tur då den får visa vad den går för :) BMW M-POWER |
|
|
Marin: Nu i efterhand skäms jag lite för det jag skrev och ber om ursäkt för detta |
|
|
Vart ngt konstigt med tidigare inlägg, vart inte rött formulerat, så här skall det vara: Marin: Ber om ursäkt det jag skrev tidigare riktad mot dig och tar tillbaka det. BMW M-POWER |
|
|
Ohhh edit: Inte rött, rätt skall det vara. BMW M-POWER |
|
|
Grattis GINO! Sterlinggrå med svart skinn, kan inte bli så mycket bättre...hade själv en M5 med den kombinationen. ___ //Ulf |
|
|
GINO: Köpt i Linköping av en äldre herre? |
|
|
Programmer: Man tackar. Tycker oxå att sterlinggrå med svartskinn är bland dem snyggaste färgkombon man kan ha på en E39 spec. med M-paket :) Kul att du har haft nöjet att uppleva det på en M5:a dessutom, verkar vara en udda bil när det gäller M5:an med den färgkombon. Inte varje dag man ser sådana... samuel2: Nej, bilen är en inbytesbil från en lite mindre handlare här i Sthlm som jag har mkt goda kontakter med. BMW M-POWER |
|
|
Grattis Gino, fin färg hade på min gamla 525-03 med M-pkt. Kan inte bli bättre, saknar min gamla goa bil... |
|
|
Tack AMET! Svårt att inte sakna en sådan bil faktiskt...En fin E39:a är lite speciellt :) BMW M-POWER |
|
|
Craile: Har säljångesten slagit till igen? :) Det är väl din bil på blocket va? BMW M-POWER |
|
|
Tjena GINO. Grattis till bilen. Jo då det är min som är ute. Fick min tjänstebil/förmån i veckan så därför säljer jag den. Hade annars haft den kvar. Varit mycket nöjd med den. Grymt härliga bilar när dom är i sånt skick :) Vad fick du ge sen då för pärlan? |
|
|
Tack Craile! Håller med dig faktiskt, hämtade hem pärlan för 109 000:- Helt ok för den bilen i det skicket tycker jag :) Lycka till med försäljningen Craile. BMW M-POWER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.