|
Sida 2 av 7
|
|
|---|---|
|
Länk Finns det ngn forum medlem som bor i HBG trakten som skulle tänkas kika på denna 525:a? (Skulle vara jätte tacksam) Eller om ngn redan har kikat på den o har info.... BMW M-POWER |
|
|
Kan göra det till helgen kanske, något spec du vill veta/undrar över? |
|
| Snygg färg-kombo på den i Helsingborg! | |
|
Stanic: Om du hinner/kan så är jag väldigt tacksam. Viktigaste för mig är det allmänna skicket på bilen som *Lacken *Repor, p-skador, bucklor, rost mm (omfattning) *Inredningens skick *Om servicen är gjord som man skall Du behöver inte göra dig besväret att provköra mm det tar jag med dem. BMW M-POWER |
|
|
okej, om du bara ska veta dom saker så kan ja titta förbi idag, För en provkörning tar ju ca 20min. |
|
|
Ja, det jag skrev ovan räcker gott o väl. Vore kanon om du kan kika förbi idag. Väldigt schysst av dig att ställa upp....Tack! BMW M-POWER |
|
|
Har varit o kollat på den, Ska ja skriva till din PM? |
|
|
Stanic: Gör så. BMW M-POWER |
|
|
GINO: Du har PM. |
|
|
Måste fråga igen angående en bil som finns i Jönköping. Om ngn snäll forum medlem som har vägarna förbi eller bor i trakten och som har tid/kan kika på denna bil i rådande snökaos:) Länk Vore jätte tacksam! (Tackar Stanic för din hjälp igår) BMW M-POWER |
|
|
varsågod! Som sakt bara roligt att titta på andra M-bilar=) |
|
|
GINO: Du har inte funderat på någon av dessa här? Länk Länk |
|
|
Stanic: Tack för tipset, ska undersöka saken lite närmare.... BMW M-POWER |
|
|
Någon som vet något om den här röda BMW 525 m-sport? Länk |
|
| Någon som Köpt någon E39 M-sport nyligen? | |
|
Ja hur har det gått för er som är ute efter E39? Någon som har hittat någon intressant? Blogg för er med stort bilintresse: Länk |
|
|
Skulle jag vara ute efter en fin, välutrustad och väldokumenterad 530iA Touring M-sport så skulle denna helt klart vara en kandidat: Länk Det är välbekante "Programmer" på forumet som äger bilen och det skulle förstås kännas tryggt att köpa ev en välbekant "forumräv" med koll på läget :-). /Arvid |
|
| ..."av en välbekant" skulle det förstås stå :-) | |
|
Jaså han ska sälja sin fina 530? Blogg för er med stort bilintresse: Länk |
|
| Ja, jag tycker att "Programmer" bör få den såld till det priset, snygg E39, hittar inget som stör och väldokumenterad. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.