|
|
|
|---|---|
|
Jämföra på blocket och bilpriser i all ära... begärda priser varierar mellan ca 200-> 220kkr... men vad tror "panelen" att ett rimlig förväntning på "slutpris" är på en: BMW 120d M-Sport -08 (tillverkad 2008-01), 6-vxl 177hk, 5-dörr, Alpinvit, hela M-sport paketet interiört & exteriört, Advantage paket, Sportstolar, Xenon, regnsensor, hifi paket, Brake energy generation, 7200mil, 2000mil/1år till nästa service, nybes, nya s-däck... årsskatten nyligen sänkt till 1576:- vilket är positivt... 1ägare + svensksåld. Under förutsättning att den är i fint skick och inga kända fel oxå förstårs... | |
| Svaret skall väl vara "det beror på" i vanlig ordning, men som indikation sålde jag min med nästan identisk spec för 180 för ett år sedan. BMW bjöd mig ca 165 i inbyte så nog skall du kunna komma under 200 med marginal (hitta bara en säljare i behov av pengar ;-) | |
|
Var ett bra svar tycker jag :) Är ju de som sålt liknande bilar som känner till "verkligheten" bäst. |
|
Sven B |
Jag tror ett rimligt pris på en sådan ligger runt 175-185 privat. Verkar som snåldieslarna håller sitt värde ganska bra? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.