|
|
|
|---|---|
|
Måste bara få fråga. Vad tycker ni om pryttlar folk hänger på sin bilar. På kvälls turen med jycken igår kväll kommer det en E36 med den absolut största JAPSdämparen jag skådat, sneda biltemaringar i lyktorna och div annat blingbling. Det var så vansinnigt fult. I bilen sitter ett gäng grabbar med bakvända kepsar....JESUS.... Var bara tvungen att skriva av mig mardrömmen ;) | |
|
Tyvärr, det är ödet för de flesta äldre BMW bilar som vi entusiaster inte köper till våra stall. Man kan inte rädda alla. BMW 4 Life |
|
|
Vilken tur att det finns folk som fortfarande har smak kvar:) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Det absolut värsta jag sett, var en gång en E36 318 som hade ett stuprör som avgastsystem. Var tvungen och gnugga ögonen och kollade lite närmare på detta parkerade monster. Och mycket riktigt hade gossen satt ett vanligt plåtstuprör i svart som avgaströr sista biten. Och man får inte förglömma att efter 318 så stog det symboliska tecknet M! bara det gjorde bilde snabbare. MEN Å andra sidan blev jag en gång omkörd av en jävligt nice 3-serie E46 Cupe. Som det stog modellbeteckningen 316 på backluckan ovanför 4 feta avgasrör. Och detta var absolut inte en 316, utan en M3 som gossen modigt hade klistrat på 316 märket. Det tyckte jag var rätt kaxigt. En helt orginal M3 förutom just 316 märket på bakluckan. Mvh Kristian |
|
| Såg en E60 i Helsingborg igår. Fyra pipor, M-diffusor, M-speglar, M-framskärmar. Tyckte det såg lite skumt ut med chromeline, samt att den verkade vara lite slö, så jag slog upp regnumret: en 530D. Varför? | |
|
Smaken e som baken.., själv gillar jag att man ser att ngt är gjort men inte för mkt. Alltså typ bra puts, ev. diskret sänkning, fälgar och angel-eyes. Om snabb bil så får den gärna låta lite vassare med. Att killarna trixar med avgasrören är lite kul och tyder ju bara på ett intresse, det går över med åldern! Hade gärna haft lite vassare ljud i min men det faller tyvärr på att bilen inte är vassare än den är.., blir lite pinsamt..:) |
|
| Jag såg en gång en MB Slk som hade navkapslar som fortsatte att snurra när bilen stannat. Det är det värsta jag sett på en bil. | |
| Ja hade för många år sen en 328i e36 med 316i modellbeteckning. Vansinigt roligt när man är 25 *haha* | |
|
Spinners kalls det =) riktigt Gangstaaaa |
|
|
Låt dom hållas :DD Dom lär sej någon gång dom oxå, Respect ...asgarv... Forry ( som oxå hajar till ibland ) |
|
| tycker det är grymmt fult när folk sätter krom överallt.. går tydligen att köpa någon slinga med "lister" som folk sätter runt dörrar,hjulhus,baklampor med mera.. ser rent ut sagt förjävligt ut | |
|
Länk Kommentarer på denna är rätt överflödiga, finns inget man kan skriva som gör den rättvisa... |
|
| Jag spydde lite i munnen..... | |
| Stora jäkla bakvingar som är efter moterade med stag i aluminium klara jag inte att se om bilen inte är en tävlingsbil vill säga. | |
|
Det bevisar bara att den sista IDIOTEN inte är född och det är ju skönt :-) Ha deT |
|
|
joakim79. Den var det fulaste som skådats på oerhört länge. |
|
|
Rullande butik. sålde han delarna direkt från bilen? //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Joakim_79: det var det värsta jag har sett på länge.. och jag har sett mycket :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.