|
|
|
|---|---|
samke |
Hej! Vet någon om det finns att köpa till några slags lampor till handtagen på en e65a, alt. e38a? Har sett att nya 3-seriens handtag är upplysta. Vore snyggt på 7an.. |
| Jag har sett upplysta handtag på en 728 e38 facelift, både invändigt och utvändigt, men min 740 prefacelift har inte upplysta handtag. | |
| E 65an har väl lyse orginal??? | |
|
Min 7:a har det! Vet nu inte om det är standard eller om det ingick i nåt paket. Har av min spec inte kunnat utläsa om det är så varför jag lutar åt att det är standard på e65:orna. Tror dock att det är dyyrt att eftermontera eftersom jag dels tror att själva handtaget inte är gratis dels att det med största sannolikhet inte finns el framdraget. Dock är det lite mysigt men dom har fått till det bättre på nyare bilar än lösningen på e65:orna faktiskt. Niklas Fransosen |
|
|
Det är standard på E65 Mvh //Ulf |
|
| Jag har det på min E38 individual, tror inte att det är eftermonterat. De tänds snyggt när man låser upp med fjärren. | |
samke |
Såg att e65 har de som standard. Har aldrig lagt märke till detta.. E38 har de som extra tillval skulle jag tro. Men fann en länk där man monterar lampor i inner- och ytterhandtagen: Länk dock ej lika snyggt som original.. |
|
Jag har det på min ... /Gunnar /Svart(303/9) 740iA |
|
|
Jag också på min 740 -00 (face liftad)... Lars Franzén BMW CS #6275 |
|
| med ljusblå färg | |
|
Jag har det på min -01'a också. Ser inget speciellt i utrustningslistan om det så blev det standard vid faceliften? Det är ett måsta att ha, det skiljer agnarna från vetet på stora mörka parkeringar....;) |
|
|
Jag kan inte finna det specat på min långa lista av optioner. och min är faceliftad. Mvh, Per-Magnus |
|
| Även stordieseln min har det... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.