|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Jag är ute efter ett par dörrsidor till min bmw e46 sedan -99. Tanken är att någon proffessionell ska plasta dessa. Så vet ni vart man kan hitta ett par så får gärna tipsa om var och om det finns någon specifik bmw-skrot. Jag bor i Halland. Mvh | |
|
Kolla in på bildelsbasen.se där kan du nog hitta det du söker. Du hittar bitar från alla skrotar i Sverige och alla skickar, vad jag vet. Har prövat några gånger och det har alltid fungerat bra. Niklas Fransosen |
|
|
Jag har faktiskt varit ute på den sidan och tittar lite grundligt, men vet inte riktigt om dörrsidor har en specifik kategori när man ska välja. Får checka lite mer noggrant. |
|
|
Nu hittade jag, var under "dörrklädsel". Tackar för hjälpen! |
|
|
Jag bestälde en ny motorhuv på Thomassons bilskrot i Helsingborg den kostade 2500 kr och om jag skulle ha en begagnad så kostade den ca 3-4000 kr med frakt från en annan bilskrot i sverige. Dem säljer även dörrar mm och det är galvad plåt så kolla med dem eller med en annan skrot om dem kan fixa ny grejor till dig för det kan visst bli billigare! MVH Allan |
|
|
Tror att Harrys bilskrot eller liknande finns i Halland. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.